আপুনি বুজি ব পাৰে, গুগলৰ পৰৱৰ্তী আৰু শেহতীয়া এণ্ড্ৰইড অ’এছ সংস্কৰণটো 2022 চনৰ শেষৰ ফালে ৰাজহুৱাভাৱে এণ্ড্ৰইড 13 হ’ব। ইয়াৰ প্ৰতিটো দিশতে বিদ্যমান এণ্ড্ৰইড ১২ অ’এছত যথেষ্ট পৰিশোধন আৰু অতিৰিক্ত সুবিধা আছে। বৰ্তমান, গুগলে এণ্ড্ৰইড 13 স্থিৰতা বিকাশৰ ওপৰত কাম কৰি আছে আৰু ই ৰাজহুৱা বিটা নিৰ্মাণত চলি আছে। ইফালে, বহুতো ব্যৱহাৰকাৰীয়ে প্ৰতিবেদন দিছে যে এণ্ড্ৰইড 13 এপ্পবোৰ সঘনাই ক্ৰেছ হৈ আছে যি যথেষ্ট হতাশাজনক।
এতিয়া, যদি আপুনি এণ্ড্ৰইড 13 অ’এছ ব্যৱহাৰ কৰোঁতে আপোনাৰ এণ্ড্ৰইড হেণ্ডছেটত একেটা সমস্যাৰ সন্মুখীন হৈছে তেনেহ’লে চিন্তা নকৰিব কিয়নো ইয়াত আমি আপোনাৰ বাবে কেইটামান সাম্ভাব্য ৱৰ্কএৰাউণ্ড ভাগ বতৰা কৰিছো যি আপোনাক সহায় কৰিব লাগে। বিকাশক পূৰ্বলোকন বা ৰাজহুৱা বিটা নিৰ্মাণৰ বাবে একাধিক বাগ, ক্ৰেছ, স্থিৰতাৰ সমস্যা, লেগ, ষ্টটাৰ আদিৰ সন্মুখীন হোৱাটো এণ্ড্ৰইড ব্যৱহাৰকাৰীসকলৰ মাজত একেবাৰে সচৰাচৰ হয়। চাৰিওফালে উন্নত স্থিৰতা প্ৰদান কৰিবলৈ এণ্ড্ৰইড বিকাশকাৰীসকলক আৰু কেইমাহমানৰ প্ৰয়োজন হ’ব।
লগতে পঢ়ক
ফিক্স: এণ্ড্ৰইড 13 গুগল এচিষ্টেণ্ট কাম নকৰা বা ভঙা নাই
ফিক্স: এণ্ড্ৰইড 13 আপডেটৰ পিছত ৱাইফাই কাম কৰা নাই বা সংযোগ কৰা নাই
ফিক্স: আপডেটৰ পিছত এণ্ড্ৰইড 13 স্ক্ৰীণ ফ্লিকাৰিং সমস্যা
ফিক্স: এণ্ড্ৰইড 13 চাৰ্জিং স্লো বা নট চাৰ্জিং ইছ্যু
ফিক্স: এণ্ড্ৰইড 13 ভিডিঅ’ কাম কৰা নাই
আপডেটৰ পিছত এণ্ড্ৰইড 13 যাদৃচ্ছিকভাৱে পুনৰ আৰম্ভ কৰা কেনেদৰে ঠিক কৰিব
এণ্ড্ৰইড 13 বেটাৰী দ্ৰুততাৰে নিষ্কাশন, কেনেদৰে ঠিক কৰিব?
ফিক্স: এণ্ড্ৰইড 13 আপডেটৰ পিছত, এণ্ড্ৰইড অটো সঠিকভাৱে কাম নকৰে
ফিক্স: স্পটিফাই ক্ৰেছিং, এণ্ড্ৰইড 12/13 আপডেটৰ পিছত বিৰাম দি থাকে বা কাম নকৰে
ফিক্স: এণ্ড্ৰইড 13 ম’বাইল ডাটা / ইণ্টাৰনেটে কাম কৰা নাই
এণ্ড্ৰইড 13 গুগল পে কাম নকৰা, কেনেদৰে ঠিক কৰিব?
পৃষ্ঠাৰ সমলসমূহ
- ডিভাইচৰিবুট কৰক
- ইণ্টাৰনেট সংযোগ পৰীক্ষা কৰক
- এণ্ড্ৰইড চিষ্টেম ৱেবভিউ পুনৰ-সক্ষম কৰক
- এণ্ড্ৰইড চিষ্টেম ৱেবভিউ আনইনষ্টল কৰক
- সমস্যাযুক্ত এপ্পআপডেট কৰক
- সমস্যাযুক্ত এপ্প কেচ্ছ ডাটা পৰিষ্কাৰ কৰক
- সমস্যাযুক্ত এপ্প ষ্টোৰেজ ডাটা পৰিষ্কাৰ কৰক
- সমস্যাজনক এপ্পটো বন্ধ কৰক আৰু পুনৰ খোলক
- বিনামূলীয়া সংৰক্ষণ স্থানৰ বাবে পৰীক্ষা কৰক
- এপ্প অনুমতিসমূহ পৰীক্ষা কৰক
- আপোনাৰ এণ্ড্ৰইড ছফ্টৱেৰ আপডেট কৰক
- কেচ্ছ বিভাজন মচি দিয়ক
- সমস্যাযুক্ত এপ্পটো পুনৰ ইনষ্টল কৰক
- এটা ফেক্টৰী ৰিছেট কৰক
Android 13 Apps ক্ৰেচ হৈ আছে, কেনেকৈ সমাধান কৰিব?
প্লেটফৰ্মৰ স্থিতিশীলতা লাভ কৰাৰ পিছত ২০২২ চনৰ আগষ্ট – ছেপ্টেম্বৰ মাহত মুকলি কৰা হ’ব এণ্ড্ৰইড ১৩ (ক’ডনেম: টিৰামিছু) অফিচিয়েল ষ্টেবল সংস্কৰণ। খবৰ অনুসৰি, পিক্সেল ৪, ৪ এক্সএল, ৪এ, ৪এ ৫জি, পিক্সেল ৫, পিক্সেল ৫এ, পিক্সেল ৬, আৰু পিক্সেল ৬ প্ৰ’ ডিভাইচ মডেলসমূহে গুগলৰ দ্বাৰা অফিচিয়েল এণ্ড্ৰইড ১৩ আপডেট লাভ কৰাৰ যোগ্যতা অৰ্জন কৰিব। এণ্ড্ৰইড ১৩ত টেপ-টু-ট্ৰান্সফাৰ, আপোনাৰ থিম আৰু ডিজাইনৰ বিস্তৃত পৰিসৰৰ সামগ্ৰী, অধিক চিনেমেটিক ৱালপেপাৰ, উন্নত অন-ডিভাইচ অনুসন্ধান, হোম বুটাম সহায়ক আদিৰ বৈশিষ্ট্য আছে।
য’ত ইয়াত বিটি এল ই অডিঅ’, ইউডব্লিউবি (আল্ট্ৰা ৱাইডবেণ্ড) সমৰ্থন, বেটাৰীৰ ব্যৱস্থা, মিডিয়া প্লেয়াৰ উন্নয়ন, পিক্সেল ৬ স্পেচিয়েল অডিঅ’ বৈশিষ্ট্য, উন্নত লক স্ক্ৰীণ সমৰ্থন, গেমিং, ফটো পিকাৰ, ক্লিপবৰ্ড উন্নতি, উন্নত প্ৰজেক্ট ট্ৰেবল সামঞ্জস্যতা, উন্নত গোপনীয়তা আৰু সুৰক্ষা উপাদানসমূহ অন্তৰ্ভুক্ত কৰা হৈছে , উন্নত স্মাৰ্ট হোম নিয়ন্ত্ৰণ, উন্নত পৰ্দা ৰেকৰ্ডিং, আৰু অধিক। এতিয়া, আৰু সময় নষ্ট নকৰাকৈ, তলৰ এই সমস্যা সমাধান গাইডলৈ জপিয়াই যাওক।
ডিভাইচৰিবুট কৰক
প্ৰথমতে, সমস্যাটো ঠিক হৈছে নে নাই পৰীক্ষা কৰিবলৈ আপুনি ডিভাইচটো পুনৰ আৰম্ভ কৰাৰ চেষ্টা কৰা উচিত। কেতিয়াবা ছিষ্টেমৰ ত্ৰুটি বা কেচ্ছ ডাটাৰ সমস্যাই অৱশেষত এপ্প ক্ৰেছ বা প্ৰদৰ্শন-সম্পৰ্কীয় সমস্যাআৰম্ভ কৰিব পাৰে। বেছিভাগ ক্ষেত্ৰত অস্থায়ী ত্ৰুটি বোৰ আঁতৰাবলৈ প্ৰণালীটো ৰিবুট কৰাভাল। কেৱল ডিভাইচ লক স্ক্ৰীণ আনলক কৰক আৰু পাৱাৰ মেনু খুলিবলৈ পাৱাৰ বুটামটো দীঘলীয়াকৈ টিপক। তাৰ পিছত পুনৰাৰম্ভ বাছনি কৰক।
- ইণ্টাৰনেট সংযোগ পৰীক্ষা কৰক
কেতিয়াবা দুৰ্বল ইণ্টাৰনেট সংযোগৰ সমস্যাই একাধিক বিবাদআৰম্ভ কৰিব পাৰে আৰু আপোনাৰ এণ্ড্ৰইড এপ্পবোৰে ষ্টাৰ্টআপৰ সময়ত ইণ্টাৰনেটৰ জৰিয়তে চলাব বা ডাটা প্ৰাপ্ত কৰাৰ প্ৰয়োজন হ’লে যাদৃচ্ছিকভাৱে ক্ৰেছ আৰম্ভ কৰিব পাৰে। সম্ভাৱনা অধিক যে হয় আপোনাৰ ইণ্টাৰনেট সংযোগত অস্থিৰ সংকেত আছে বা ডাটাৰ গতি অতি কম। দুয়োটা পৰিস্থিতিত, অতিৰিক্ত সমৰ্থন প্ৰাপ্ত কৰিবলৈ আপোনাৰ আই.এছ.পি. বা কেৰিয়াৰ সমৰ্থনৰ সৈতে যোগাযোগ কৰাটো নিশ্চিত কৰিব।
- এণ্ড্ৰইড চিষ্টেম ৱেবভিউ পুনৰ-সক্ষম কৰক
গুগলৰ এণ্ড্ৰইড ৱেবভিউ হৈছে এক পূৰ্ব-ইনষ্টল কৰা ছিষ্টেম উপাদান যি মূলতঃ এণ্ড্ৰইড এপ্পবোৰক ৱেব সমল সঠিকভাৱে প্ৰদৰ্শন কৰিবলৈ অনুমতি দিয়ে। যদি এণ্ড্ৰইড চিষ্টেম ৱেবভিউৰ সৈতে কোনো সমস্যা আছে তেন্তে তলৰ পদক্ষেপবোৰ অনুসৰণ কৰাটো নিশ্চিত কৰক।
- ডিভাইচ ছেটিংছ মেনুলৈ যাওক > এপছত টেপ কৰক।
- সকলো এপলৈ যাওক > এণ্ড্ৰইড চিষ্টেম ৱেবভিউলৈ তললৈ স্ক্ৰল কৰক।
- নিষ্ক্ৰিয় কৰকত টেপ কৰক আৰু পপআপ নিশ্চিত কৰক।
- মাত্ৰ ডিভাইচত Android System WebView এপটো পুনৰ সক্ৰিয় কৰক ইয়াক ৰিছেট কৰিবলৈ।
- এণ্ড্ৰইড চিষ্টেম ৱেবভিউ আনইনষ্টল কৰক
আপুনি সমস্যাটো ক্ৰছ-চেক কৰিবলৈ আপোনাৰ এণ্ড্ৰইড 13 ডিভাইচত এণ্ড্ৰইড চিষ্টেম ৱেবভিউ এপ্পটো আনইনষ্টল কৰাৰ চেষ্টা কৰিব পাৰে। এনে কৰিবলৈ:
- ডিভাইচ ছেটিংছ মেনুলৈ যাওক > এপ্পত টেপ কৰক > সকলো এপ্প চয়ন কৰক।
- এণ্ড্ৰইড চিষ্টেম ৱেবভিউৰ বাবে এপ্প ষ্ট’ৰ পৃষ্ঠালৈ যাওঁক (ইয়াৰ ছেটিংছ পৃষ্ঠাৰ পৰা এটা লিংক থাকিব লাগে)।
- আনইনষ্টল বাছনি কৰক আৰু সক্ষম কৰো।
- সমস্যাযুক্ত এপ্পআপডেট কৰক
যদি আপুনি আপোনাৰ এণ্ড্ৰইড 13 হেণ্ডছেটত এটা পুৰণি এপ্লিকেচন ব্যৱহাৰ কৰি আছে তেনেহ’লে আপুনি তলৰ পদক্ষেপবোৰ অনুসৰণ কৰি এপ্প আপডেটৰ বাবে পৰীক্ষা কৰা উচিত।
- এণ্ড্ৰইড 13 ডিভাইচত গুগল প্লে ষ্টোৰ এপ্পটো খোলক > হেমবাৰ্গাৰ মেনু আইকনত টেপ কৰক।
- এতিয়া, মোৰ এপ্পআৰু গেমত টেপ কৰক > উপলব্ধ আপডেটৰ তালিকাত সমস্যাজনক এপ্প আপডেট টো দেখুওৱা হৈছে নে নাই পৰীক্ষা কৰাটো নিশ্চিত কৰক।
- যদি হয়, কেৱল এপ্পৰ কাষৰ আপডেট বুটামত টেপ কৰক আৰু ইয়াক ইনষ্টল হোৱালৈ অপেক্ষা কৰক।
- সম্পূৰ্ণ হোৱাৰ পিছত, সমস্যাজনক এপ্পটো খোলাটো নিশ্চিত কৰিব, আৰু সমস্যাটো পৰীক্ষা কৰিব। [আপুনি ছিষ্টেম আৰু এপ্প ডাটা সতেজ কৰিবলৈ আপোনাৰ হেণ্ডছেটটো পুনৰাৰম্ভ কৰিব পাৰে]
লগতে পঢ়ক
এণ্ড্ৰইড 13 বুটলুপ সমস্যা কেনেদৰে ঠিক কৰিব
ফিক্স: এণ্ড্ৰইড 13 নেটৱৰ্ক ইছ্যু
ফিক্স: এণ্ড্ৰইড 13 দ্ৰুত চাৰ্জিং প্ৰদৰ্শন নকৰে বা দ্ৰুতগতিত চাৰ্জ নকৰে
ফিক্স: এণ্ড্ৰইড 13 অধিসূচনা প্ৰদৰ্শন নকৰে
শ্ৰেষ্ঠ এণ্ড্ৰইড 13 কল ৰেকৰ্ডিং এপ্পসমূহ
ফিক্স: এণ্ড্ৰইড অটো এমআইইউআই চলি থকা জিয়াওমি ডিভাইচত কাম নকৰে 14 আধাৰিত এণ্ড্ৰইড 13
ফিক্স: এণ্ড্ৰইড 13 দ্ৰুতগতিত চাৰ্জ কৰা নাই
ফিক্স: এণ্ড্ৰইড 13 লক স্ক্ৰীণ অধিসূচনা প্ৰদৰ্শন কৰা হোৱা নাই
- সমস্যাজনক App Cache ডাটা পৰিষ্কাৰ কৰক
যদি কোনো ক্ষেত্ৰত, আপুনি আপোনাৰ এণ্ড্ৰইড স্মাৰ্টফোন বা টেবলেট ডিভাইচৰ পৰা সমস্যাজনক এপটো ব্যৱহাৰ কৰিছে, তেন্তে আপুনি এপ কেচ সতেজ কৰিবলৈ ছেটিংছ মেনুৰ পৰা এপ কেচ ডাটা সহজেই ক্লিয়াৰ কৰিব পাৰিব৷ কেতিয়াবা এটা পুৰণি বা নষ্ট হোৱা এপ কেচ ডাটােও কেইবাটাও সমস্যাৰ সৃষ্টি কৰিব পাৰে।
বি:দ্ৰ: আইফোনত এই কাম কৰাৰ কোনো বিকল্প নাই। কেৱল এটা সাধাৰণ পুনৰাৰম্ভই কামটো কৰিব।
- ডিভাইচ ছেটিংছ মেনুলৈ যাওক > এপ্প্ছ আৰু জাননীসমূহলৈ যাওক।
- এতিয়া, সকলো এপ চাওক > এপ তথ্য অংশৰ অন্তৰ্গত সমস্যাজনক এপলৈ যাওক টেপ কৰক।
- এপ তথ্য পৃষ্ঠা খোলিবলৈ সমস্যাজনক এপটোত টেপ কৰক > সংৰক্ষণ আৰু কেচত টেপ কৰক।
- ইয়াৰ পিছত, কেশ্ব পৰিষ্কাৰ কৰক > এবাৰ কৰিলে টেপ কৰক, ছেটিংছ মেনু বন্ধ কৰক, আৰু সমস্যাজনক এপটো পুনৰ আৰম্ভ কৰক।
- সমস্যাযুক্ত এপ্প ষ্টোৰেজ ডাটা পৰিষ্কাৰ কৰক
যদি কেৱল এপ্প কেচ্ছ ডাটা পৰিষ্কাৰ কৰিলেআপোনাক সহায় নকৰে তেন্তে এপ্প ষ্টোৰেজ ডাটাপৰিষ্কাৰ কৰাটো নিশ্চিত কৰক। এই পদ্ধতিটো কেৱল এণ্ড্ৰইড ডিভাইচৰ ক্ষেত্ৰতো প্ৰযোজ্য।
- ডিভাইচ ছেটিংছ মেনুলৈ যাওক > এপ্প্ছ আৰু জাননীসমূহলৈ যাওক।
- সকলো এপ চাওক > এপ তথ্য অংশৰ অন্তৰ্গত সমস্যাজনকলৈ যাওক টেপ কৰক।
- ইয়াৰ পিছত, এপ তথ্য পৃষ্ঠা খোলিবলৈ সমস্যাজনক এপটোত টেপ কৰক > সংৰক্ষণ আৰু কেচত টেপ কৰক।
- তাৰ পিছত Clear Storage ত টেপ কৰক।
- শেষত, সমস্যাজনক এপটো আৰম্ভ কৰক, আৰু সমস্যাটোৰ বাবে পুনৰ পৰীক্ষা কৰক।
৮/ সমস্যাজনক এপটো বন্ধ কৰক আৰু পুনৰ খুলিব লাগে
ষ্টাৰ্টআপ ক্ৰেচিং সমস্যাৰ আঁৰৰ আন এটা কাৰণ হ’ব পাৰে যে সমস্যাজনক এপটো বা ইয়াৰ সেৱাসমূহ ইতিমধ্যে পটভূমিত চলি আছে। সেই পৰিস্থিতিত, আপুনি এপটোৰ এটা বল ষ্টপ নিজেই কৰিব পাৰে আৰু এপটো পুনৰ আৰম্ভ কৰিব পাৰে যাতে ই সমস্যাটো সমাধান কৰে নে নকৰে পৰীক্ষা কৰিব পাৰে। ইয়াৰ বাবে:
- আপোনাৰ এণ্ড্ৰইড ডিভাইচত ছেটিংছ মেনুলৈ যাওক > এপছ আৰু জাননীসমূহলৈ যাওক।
- সকলো এপ চাওক > এপ তথ্য অংশৰ অন্তৰ্গত সমস্যাজনক এপলৈ যাওক টেপ কৰক।
- ইয়াৰ পিছত, এপ তথ্য পৃষ্ঠা খোলিবলৈ সমস্যাজনক এপটোত টেপ কৰক > জোৰকৈ বন্ধ কৰকত টেপ কৰক।
- যদি কোৱা হয়, মাত্ৰ কামটো নিশ্চিত কৰক।
- এবাৰ কৰিলে, সমস্যাজনক এপটো সতেজভাৱে খোলক, আৰু পৰীক্ষা কৰক যে ই আপোনাক সহায় কৰে নে নকৰে।
- মুক্ত সংৰক্ষণ স্থানৰ বাবে পৰীক্ষা কৰক
আপোনাৰ ডিভাইচৰ সংৰক্ষণৰ স্থান কম হোৱাৰ সম্ভাৱনা বেছি যিয়ে শেষত এণ্ড্ৰইড ১৩ ডিভাইচত ইনষ্টল কৰা এপ বা গেমসমূহৰ সৈতে একাধিক সমস্যাৰ সৃষ্টি কৰিব পাৰে। মুক্ত সংৰক্ষণ স্থানৰ বাবে পৰীক্ষা কৰাটো নিশ্চিত কৰক আৰু মুক্ত সংৰক্ষণ বৃদ্ধি কৰিবলে অব্যৱহৃত বা নকল নথিপত্ৰসমূহ মচি পেলাওক। তেনে কৰিবলৈ:
- ডিভাইচ ছেটিংছ মেনুত টেপ কৰক > ফোন সম্পৰ্কে টেপ কৰক।
- সংৰক্ষণ বিকল্প নিৰ্ব্বাচন কৰক > ইয়াত আপুনি ডিভাইচৰ মুঠ সংৰক্ষণ স্থান আৰু উপলব্ধ সংৰক্ষণ স্থান নিৰীক্ষণ কৰিব পাৰিব।
- যদি বিনামূলীয়া সংৰক্ষণ স্থান এপসমূহ মসৃণভাৱে ইনষ্টল বা চলাবলৈ যথেষ্ট কম হয় তেন্তে সমস্যাটো সমাধান কৰিবলৈ অপ্ৰয়োজনীয় এপসমূহ/ফাইলসমূহ আনইনষ্টল/মচি পেলোৱাটো নিশ্চিত কৰক।
১০) এপৰ অনুমতিসমূহ পৰীক্ষা কৰক
যদি এণ্ড্ৰইড ১৩ এপসমূহ ষ্টাৰ্টআপৰ সময়ত বা আনকি ব্যৱহাৰ কৰাৰ সময়তো ক্ৰেচ হৈ আছে, তেন্তে সমস্যাটো সমাধান কৰিবলৈ এপ ইনফ’ পেজৰ পৰা এপৰ অনুমতি দিয়াটো নিশ্চিত কৰক। সঠিক এপৰ অনুমতি নিদিয়াকৈ, আপোনাৰ ডিভাইচে কিছুমান এপ চলাব নোৱাৰিবও পাৰে। পৰ্যাপ্ত এপৰ অনুমতি দিবলৈ:
- ডিভাইচ ছেটিংছ মেনুলৈ যাওক > এপছত টেপ কৰক।
- আপোনাৰ Android 13 ত ক্ৰেচ হোৱা সমস্যাজনক এপটোত টেপ কৰক৷
- App Info পৃষ্ঠাৰ পৰা App Permissions বিকল্পত টেপ কৰক।
- নিৰ্দিষ্ট এপটোক যিয়েই প্ৰয়োজন নহওক কিয় অনুমতি প্ৰদান কৰাটো নিশ্চিত কৰক।
১১) আপোনাৰ Android Software আপডেট কৰক
যদিহে, আপুনি এতিয়াও আপোনাৰ হেণ্ডছেটত এটা পুৰণি চফ্টৱেৰ বিল্ড ব্যৱহাৰ কৰি আছে তেন্তে তলৰ পদক্ষেপসমূহ অনুসৰণ কৰি শেহতীয়া চফ্টৱেৰ আপডেটসমূহৰ বাবে পৰীক্ষা কৰাটো নিশ্চিত কৰক৷ আপুনি Android 13 ব্যৱহাৰ কৰিলেও, ডেভেলপাৰসকলে সময়ে সময়ে চফ্টৱেৰ আপডেটসমূহ যেনে সুৰক্ষা পেচ বা বাগ সমাধান, বা স্থিৰতা উন্নতি মুকলি কৰে৷ গতিকে, শেহতীয়া আপডেট সদায় ইনষ্টল কৰাটো অতিশয় বাঞ্ছনীয়৷ তেনে কৰিবলৈ:
- ডিভাইচ ছেটিংছ মেনু খোলক > ফোন সম্পৰ্কে টেপ কৰক।
- চিস্টেম আপডেইট (চফ্টৱেৰ আপডেইট)ত টেপ কৰক > আপডেইটসমূহৰ বাবে পৰীক্ষা কৰক টেপ কৰক।
- যদি কোনো আপডেট উপলব্ধ, ডাউনলোড আৰু সংস্থাপন বিকল্পত টেপ কৰক।
- এবাৰ আপডেইট কৰা হ’লে, পৰিবৰ্তনসমূহ প্ৰয়োগ কৰিবলে আপোনাৰ হেণ্ডছেট পুনৰাৰম্ভ কৰক।
- কেচ্ছ বিভাজন মচি দিয়ক
ঠিক আছে, আপোনাৰ ডিভাইচত কেচ্ছ বিভাজন পৰিষ্কাৰ কৰিলে আপোনাক অস্থায়ী ত্ৰুটি বা ডাটা সমস্যা আঁতৰ কৰাত সহায় কৰিব পাৰে। সেইটো কৰিবলৈ:
- প্ৰথমে ষ্টক ৰিকাভাৰী মোডত আপোনাৰ এণ্ড্ৰইড স্মাৰ্টফোনটো ৰিবুট কৰাটো নিশ্চিত কৰক। [আপুনি আপোনাৰ নিৰ্দিষ্ট ডিভাইচ মডেল আৰু ব্ৰেণ্ডৰ বাবে অনলাইনত পদক্ষেপসমূহ জানিব পাৰিব]
- এবাৰ ডিভাইচটো ষ্টক পুনৰুদ্ধাৰ পৰ্দাত পুনৰাৰম্ভ কৰিলে, আপুনি কেশ্ব বিভাজন মচি পেলাওক বিকল্প চাব পাৰিব।
- বিকল্পলৈ নেভিগেট কৰিবলে ভলিউম ওপৰলৈ বা তললৈ বুটাম টিপক আৰু বিকল্প নিৰ্ব্বাচন কৰিবলে শক্তি বুটাম নিৰ্ব্বাচন কৰক।
- প্ৰক্ৰিয়া সম্পূৰ্ণ কৰাৰ পিছত, পৰিবৰ্তন প্ৰয়োগ কৰিবলৈ আপোনাৰ ফোন পুনৰাৰম্ভ কৰক।
লগতে পঢ়ক
ফিক্স: এণ্ড্ৰইড 13 পাঠ বাৰ্তা প্ৰেৰণ বা প্ৰাপ্ত কৰা নাই
১৩) সমস্যাজনক App টো পুনৰ ইনষ্টল কৰক
যদি কোনো এটা পদ্ধতিয়ে আপোনাৰ বাবে কাম কৰা নাছিল তেন্তে নিশ্চিত হওক যে আপোনাৰ মোবাইলত সমস্যাজনক এপটো আনইনষ্টল কৰি পুনৰ ইনষ্টল কৰক। ই অৱশেষত সকলো সংৰক্ষিত এপ ডাটা মচি পেলাব আৰু এপ ডাটা পুনৰ সতেজ কৰিব যিয়ে সমস্যাটো সমাধান কৰিব লাগে৷ তেনে কৰিবলৈ:
- পপ-আপ মেনু আনিবলৈ সমস্যাযুক্ত এপ্প আইকনটো টেপ কৰক আৰু ধৰি ৰাখক।
- এতিয়া, আনইনষ্টলত টেপ কৰক। [আপুনি এপ্প ইনফোলৈও যাব পাৰে আৰু আনইনষ্টল বাছনি কৰিব পাৰে]
- সম্পূৰ্ণৰূপে আনইনষ্টল হোৱাৰ পিছত, কেৱল আপোনাৰ ম’বাইল ৰিবুট কৰক।
- অৱশেষত, গুগল প্লে ষ্টোৰ এপ্পলৈ যাওক > নিৰ্দিষ্ট এপ্পটো সন্ধান কৰক আৰু ইনষ্টলত টেপ কৰক।
- এটা ফেক্টৰী ৰিছেট কৰক
যদি কোনো পদ্ধতিয়ে আপোনাৰ বাবে কাম কৰা নাই তেন্তে সমস্যাটো সমাধান কৰা হৈছে নে নাই পৰীক্ষা কৰিবলৈ আপোনাৰ হেণ্ডছেটত এটা ফেক্টৰী ৰিছেট কৰাটো নিশ্চিত কৰক। মনত ৰাখিব যে ফেক্টৰী ৰিছেট প্ৰক্ৰিয়াই ডিভাইচৰ তথ্য সম্পূৰ্ণৰূপে মচি পেলাব যেনে এপ, গেম, ব্যৱহাৰকাৰী-নিৰ্ধাৰিত ছেটিংছ, আভ্যন্তৰীণ সংৰক্ষণ ফাইল, কল ইতিহাস, টেক্সট বাৰ্তা আদি। গতিকে, আপোনাৰ ডিভাইচৰ সম্পূৰ্ণ ডাটা বেকআপ লোৱাটো ভাল খোজবোৰত জপিয়াই পৰাৰ আগতে।
ডিভাইচ ছেটিংছ মেনুলৈ যাওক > ফোন সম্পৰ্কে টেপ কৰক।
বেকআপ & ৰিছেট বিকল্পত টেপ কৰক > সকলো তথ্য মচি পেলাওক (ফেক্টৰী ৰিছেট) বিকল্পত ক্লিক কৰক।
এতিয়া, সকলো তথ্য মচি পেলাওক বিকল্পত টেপ কৰক > প্ৰক্ৰিয়া সম্পূৰ্ণ হোৱালৈ অপেক্ষা কৰক।
এবাৰ কৰা হ’লে, আপোনাৰ ডিভাইচে স্বয়ংক্ৰিয়ভাৱে চিস্টেমলৈ পুনৰাৰম্ভ হ’ব ।
শেষত, প্ৰাৰম্ভিক ছেটআপ প্ৰক্ৰিয়াৰ মাজেৰে যাওক।
তুমি যাবলৈ ভাল৷
এয়াই, বন্ধুসকল। আমি ধৰি লওঁ যে এই প্ৰবন্ধটো আপোনাৰ বাবে সহায়ক আছিল। অধিক প্ৰশ্নৰ বাবে, আপুনি তলত মন্তব্য কৰিব পাৰে।