এণ্ড্ৰইড অটো হৈছে এক উন্নত সুবিধা যি আপোনাৰ ৱানপ্লাছ ডিভাইচটো সহজে গাড়ীৰ সৈতে সংযোগ কৰিব পাৰে। অৱশ্যে, আপুনি ড্ৰাইভিং মোডত থাকোতে গাড়ীৰ ডিচপ্লে ব্যৱহাৰ কৰি আপোনাৰ স্মাৰ্টফোন সুবিধা ব্যৱহাৰ কৰিব পাৰে। দুৰ্ভাগ্যবশতঃ, বেছিভাগ ৱানপ্লাছ ব্যৱহাৰকাৰীয়ে গাড়ীখনৰ সৈতে সংযোগ কৰিবলৈ চেষ্টা কৰি থাকোতে এণ্ড্ৰইড অটোকাম নকৰাৰ অভিজ্ঞতা লাভ কৰে। এই সমস্যাটোৱে বেছিভাগ ব্যৱহাৰকাৰীক হতাশ কৰিব পাৰে, কিন্তু ইয়াক সহজে সমাধান কৰিব পাৰি।
এই প্ৰবন্ধটোত, আমি কিছুমান উমৈহতীয়া কাৰণৰ মাজেৰে খোজ কাঢ়িম আৰু ৱানপ্লাছ 11 ডিভাইচত কাম নকৰা এণ্ড্ৰইড অটো সমাধান কৰিবলৈ আপুনি সহজে ল’ব পৰা সাম্ভাব্য সমাধানবোৰ প্ৰদান কৰিম। শেষলৈ, আপুনি আপোনাৰ ৱানপ্লাছ 11 ডিভাইচত পুনৰ এণ্ড্ৰইড অটো কামলৈ ঘূৰি আহিব।
লগতে পঢ়ক
ৱানপ্লাছ 11 ডাউনগ্ৰেড কৰিবলৈ নিৰ্দেশনা
ঠিক কৰক: ৱানপ্লাছ 11 5জি আৰু 11আৰ 5জি কোনো চিগনেল বা নেটৱৰ্ক ইছ্যু নাই
ফিক্স: ৱানপ্লাছ 11 5জি আৰু 11আৰ 5জি হটস্পট কাম নকৰে
পৃষ্ঠাৰ সমলসমূহ
ৱানপ্লাছ ১১ এণ্ড্ৰইড অটো কিয় কাম কৰা নাই?
ৱানপ্লাছ 11 এণ্ড্ৰইড অটো কাম নকৰা, কেনেদৰে ঠিক কৰিব?
- ফিক্স 1: আপোনাৰ স্মাৰ্টফোন পুনৰাৰম্ভ কৰক
- ঠিক কৰক 2: কেবল আৰু সংযোগ পৰীক্ষা কৰক
- ফিক্স 3: এণ্ড্ৰইড অটো কেচ্ছ পৰিষ্কাৰ কৰক
- ফিক্স 4: এপ্প অগ্ৰাধিকাৰসমূহ ৰিছেট কৰক
- ফিক্স 5: চিষ্টেম কেচ্ছ পৰিষ্কাৰ কৰক
- ফিক্স 6: এণ্ড্ৰইড অটো এপ্লিকেচন আপডেট কৰক
- ফিক্স 7: এণ্ড্ৰইড অটো এপ্প পুনৰ ইনষ্টল কৰক
- ফিক্স 8: ফোন ছফ্টৱেৰ আপডেট কৰক
- ফিক্স 9: ফেক্টৰী ৰিছেট এটা সম্পাদন কৰক
অন্তিম শব্দ
OnePlus 11 Android Auto কিয় কাম কৰা নাই?
ৱানপ্লাছ ১১ ডিভাইচত এণ্ড্ৰইড অটো কাম নকৰাৰ কেইবাটাও কাৰণ আছে। কিন্তু এণ্ড্ৰইড অটো কাম নকৰাটোৱেই হৈছে ব্যৱহাৰকাৰীসকল হতাশ হোৱাৰ প্ৰধান কাৰণ। ইয়াত কিছুমান সাধাৰণ কাৰণ হ’ল-
- চফ্টৱেৰ চিস্টেমত বাগ আৰু গ্লিচ।
- সম্ভৱ যে আপুনি এণ্ড্ৰইড অটো এপৰ এটা পুৰণি সংস্কৰণ ব্যৱহাৰ কৰিছে৷
- সম্ভৱ যে ৱানপ্লাছ ডিভাইচ আৰু গাড়ীৰ মাজৰ ইণ্টাৰনেট সংযোগ অস্থিৰ৷ (তাঁৰযুক্ত বা বেতাঁৰ)
- অসামঞ্জস্যতাৰ কাৰণ।
- USB কেবুল ত্ৰুটিপূৰ্ণ বা ক্ষতিগ্ৰস্ত হ’ব পাৰে।
- আপুনি হয়তো ডিভাইচটোক ভুল বাহনৰ সৈতে যোৰ কৰিলে।
- ছেটিংছত ভুল কনফিগাৰেচন হৈছে৷
OnePlus 11 Android Auto কাম কৰা নাই, কেনেকৈ সমাধান কৰিব?
OnePlus 11 Android Auto এপ্লিকেচনটোৱে কাম নকৰাৰ কাৰণ হৈছে বিভিন্ন ধৰণৰ বিৰক্তিকৰ। কিন্তু ড্ৰাইভিং মোডত থকাৰ সময়ত দৈনন্দিন ব্যৱহাৰৰ ওপৰত নিৰ্ভৰশীল ব্যৱহাৰকাৰীসকলৰ বাবে এই সমস্যাটো এটা ডাঙৰ কাৰণ। ধন্যবাদৰ পাত্ৰ যে কিছুমান প্ৰমাণিত সমাধান অনুসৰণ কৰি সমস্যাটো সমাধান কৰিব পাৰিব। গতিকে, আৰম্ভ কৰোঁ আহক৷
সমাধান ১: আপোনাৰ স্মাৰ্টফোন পুনৰাৰম্ভ কৰক
ডিভাইচটো পুনৰ ষ্টেট কৰাটোৱেই প্ৰথম উপায়, যাৰ ফলত স্মাৰ্টফোনত সৰু সৰু সমস্যাবোৰ দূৰ কৰাৰ আটাইতকৈ সহজ আৰু দ্ৰুত পদ্ধতি। ডিভাইচ পুনৰাৰম্ভ কৰিলে আপোনাৰ ফোনক নতুনকৈ আৰম্ভ কৰাৰ অনুমতি দিয়ে। কিন্তু যদি আপোনাৰ OnePlus 11 Android Auto এপ্লিকেচনে কাম নকৰে তেন্তে আপুনি আপোনাৰ OnePlus 11 স্মাৰ্টফোন পুনৰ আৰম্ভ কৰিব লাগিব। গতিকে আপুনি আপোনাৰ গাড়ীৰ ইনফ’টেইনমেণ্ট ডিভাইচটোও পুনৰ আৰম্ভ কৰিব লাগিব। ইয়াত আপুনি কেনেকৈ আপোনাৰ OnePlus 11 ডিভাইচ পুনৰাৰম্ভ কৰিব পাৰে:
- পাৱাৰ অফ মেনু স্ক্ৰীণত প্ৰদৰ্শিত নোহোৱালৈকে পাৱাৰ বুটামটো কেইছেকেণ্ডৰ বাবে টিপক আৰু ধৰি ৰাখক।
- পাৱাৰ অফ মেনুত টেপ কৰক।
- ডিভাইচটো স্বয়ংক্ৰিয়ভাৱে অফ হ’ব।
- এতিয়া কেইছেকেণ্ডৰ বাবে অপেক্ষা কৰক আৰু ডিভাইচটো পুনৰ অন কৰিবলৈ পাৱাৰ বুটামটো পিছলৈ ধৰি ৰাখক।
ঠিক কৰক 2: কেবল আৰু সংযোগ পৰীক্ষা কৰক
যদি আপুনি আপোনাৰ স্মাৰ্টফোনটো ইউএছবি কেবলৰ জৰিয়তে গাড়ীৰ সৈতে সংযোগ কৰি আছে, আপুনি যিকোনো ধৰণৰ ক্ষতি বা ত্ৰুটিৰ বাবে কেবলটো পৰীক্ষা কৰিব লাগিব। এইটো সম্ভৱ যে ক্ষতিগ্ৰস্ত কেবলৰ বাবে এণ্ড্ৰইড অটোৱে কাম কৰা নাই।
নিশ্চিত কৰিব যে আপুনি গাড়ীৰ সৈতে সংযোজিত কেবলটো ত্ৰুটিপূৰ্ণ নহয় আৰু নিম্ন মানদণ্ডৰ। আপোনাৰ ৱানপ্লাছ 11 ডিভাইচৰ সৈতে অহা মূল ইউএছবি কেবলব্যৱহাৰ কৰিবলৈ চেষ্টা কৰক। ই আপোনাক এণ্ড্ৰইড অটো ৱৰ্কিং এপত কোনো সমস্যা নোহোৱাকৈ গাড়ীখনৰ সৈতে সংযোজিত হৈ থকাত সহায় কৰে।
ফিক্স 3: এণ্ড্ৰইড অটো কেচ্ছ পৰিষ্কাৰ কৰক
এয়া সম্ভৱ যে আপোনাৰ ডিভাইচত মেম’ৰী কেচ্ছত সঞ্চিত ডাটাৰ ফলত সমস্যাটো হয়। এই তথ্যবোৰ সমস্যাটোৰ আঁৰৰ প্ৰকৃত কাৰণ যেন লাগিছে। সেয়েহে, ৱানপ্লাছ 11 ডিভাইচত কাম নকৰা এণ্ড্ৰইড অটো এপ্পটো ঠিক কৰিবলৈ, আপুনি এণ্ড্ৰইড অটো কেচ্ছ ডাটা পৰিষ্কাৰ কৰিব লাগিব। এনে কৰিবলৈ, এই পদক্ষেপবোৰ অনুসৰণ কৰক:
- আপোনাৰ ৱানপ্লাছ ডিভাইচত ছেটিংছ এপ্পটো খোলক।
- “এপ্প আৰু অধিসূচনাসমূহ” ত টেপ কৰক আৰু “সকলো এপ্প চাওক” শাখাটো বাছনি কৰক।
- এপ্লিকেচনৰ তালিকাৰ পৰা এণ্ড্ৰইড অটো এপ্পটো বিচাৰক আৰু বাছনি কৰক।
- এতিয়া “ষ্টোৰেজ আৰু কেচ্ছ”ত টেপ কৰক।
- শেষত, “ক্লিয়াৰ কেচ্ছ”ত টেপ কৰক।
ফিক্স 4: এপ্প অগ্ৰাধিকাৰসমূহ ৰিছেট কৰক
সমস্যাটো সমাধান কৰাৰ আন টো পদ্ধতি হ’ল ডিভাইচটোত এপ্প পছন্দবোৰ ৰিছেট কৰা। এই পদ্ধতিটোৱে এপ্পৰ ছেটিংছত কৰা পৰিৱৰ্তনবোৰ আঁতৰ কৰিব, আৰু ইয়াক ইয়াৰ ডিফল্ট ছেটিংছত ছেট কৰা হ’ব। কেতিয়াবা, এপ্পৰ ছেটিংছত কৰা পৰিৱৰ্তনবোৰে সমস্যাটো সৃষ্টি কৰিব পাৰে। সমস্যাটো সমাধান কৰিবলৈ আপুনি এপ্পৰ পছন্দবোৰ ৰিছেট কৰিব লাগিব। এনে কৰিবলৈ, এই পদক্ষেপবোৰ অনুসৰণ কৰক:
- আপোনাৰ ডিভাইচত “ছেটিংছ” এপ্পলৈ যাওক।
- “এপ্প আৰু অধিসূচনাসমূহ” ত টেপ কৰক আৰু “সকলো এপ্প চাওক” শাখাটো বাছনি কৰক।
- স্ক্ৰীণৰ ওপৰৰ সোঁ কোণত থকা তিনি-ডট আইকনত টেপ কৰক।
- “ৰিছেট এপ্প অগ্ৰাধিকাৰ” বিকল্পটো বাছনি কৰক।
- অৱশেষত, “ৰিছেট এপ্পচ” বিকল্পত টেপ কৰক।
ফিক্স 5: চিষ্টেম কেচ্ছ পৰিষ্কাৰ কৰক
এই সমস্যাটো সমাধান কৰাৰ আন এটা উপায় হ’ল আপোনাৰ ডিভাইচটো পুনৰুদ্ধাৰ মোডত বুট কৰা। ই এণ্ড্ৰইড অটো এপ্পটোৱে কাম নকৰা সমস্যাটো সমাধান কৰিবলৈ ডিভাইচটোত কেচ্ছ বিভাজন মচি পেলাব। অৱশ্যে, এই পদ্ধতিটোৱে সমস্যাটো সৃষ্টি কৰিব পৰা অস্থায়ী ফাইলবোৰো আঁতৰ কৰে। এনে কৰিবলৈ, এই পদক্ষেপবোৰ অনুসৰণ কৰক:
- প্ৰথমতে, আপোনাৰ স্মাৰ্টফোন টো বন্ধ কৰক।
- পুনৰুদ্ধাৰ মোড প্ৰবিষ্ট কৰিবলৈ, আপুনি সম্পূৰ্ণৰূপে পুনৰুদ্ধাৰ মোডত বুট নোহোৱালৈকে পাৱাৰ আৰু ভলিউম ইউপি আৰু ভলিউম ডাউন বুটামবোৰ একেলগে টিপক আৰু ধৰি ৰাখক।
- আপুনি পুনৰুদ্ধাৰ মোডত থকাৰ পিছত, বিভিন্ন বিকল্পলৈ সলনি কৰিবলৈ ভলিউম বুটামব্যৱহাৰ কৰক আৰু বিচৰা বিকল্পৰ বাবে পাৱাৰ বুটাম বাছনি কৰক।
- পুনৰুদ্ধাৰ মোড বিকল্পত, “কেচ্ছ বিভাজন মচি দিয়ক” বাছনি কৰক।
- এতিয়া “চিষ্টেম এতিয়া ৰিবুট কৰক” বিকল্পটো বাছনি কৰি আপোনাৰ ডিভাইচৰিবুট কৰক।
সেইটোৱে. এতিয়া আপুনি আপোনাৰ ডিভাইচত চিস্টেম কেচ সফলতাৰে পৰিষ্কাৰ কৰিছে৷ এণ্ড্ৰইড অটো এপটোৱে কাম কৰি আছে নে নাই পৰীক্ষা কৰিবলৈ চেষ্টা কৰক। যদি সমস্যাটো স্থায়ী হৈ থাকে, তেন্তে অন্য সমাধানৰ দিশলৈ আগবাঢ়িবলৈ চেষ্টা কৰক।
ফিক্স ৬: এণ্ড্ৰইড অটো এপ্লিকেচন আপডেট কৰক
এণ্ড্ৰইড অটো এপ্লিকেচনৰ এটা পুৰণি সংস্কৰণ ডিভাইচত কাম নকৰাৰ সমস্যাৰ কাৰণ হ’ব পাৰে। সমস্যাটো সমাধান কৰিবলৈ আপুনি আপোনাৰ OnePlus 11 ডিভাইচত Android Auto এপটো আপডেট কৰিব লাগিব। ইয়াত আপুনি এপটো কেনেকৈ আপডেট কৰিব পাৰে:
- আপোনাৰ স্মাৰ্টফোনত, গুগল প্লে ষ্টোৰলৈ যাওক।
- সন্ধান দণ্ডিকাত “এণ্ড্ৰইড অটো” সন্ধান কৰক আৰু এপ্পটো বাছনি কৰক।
- যদি কোনো আপডেট উপলব্ধ থাকে তেন্তে আপুনি “আপডেট” বিকল্পটো চাব।
- এপ্পৰ শেহতীয়া সংস্কৰণটো ইনষ্টল কৰিবলৈ কেৱল আপডেট বিকল্পত টেপ কৰক।
ফিক্স 7: এণ্ড্ৰইড অটো এপ্প পুনৰ ইনষ্টল কৰক
যদি এণ্ড্ৰইড অটো এপ্লিকেচন আপডেট কৰিলে সমস্যাটো সমাধান নহয়, আপোনাৰ ডিভাইচত এপ্পটো আনইনষ্টল আৰু পুনৰ ইনষ্টল কৰিবলৈ চেষ্টা কৰক। ই আপোনাক সহজে কাম নকৰা এণ্ড্ৰইড অটো এপ্পটো সমাধান কৰাত সহায় কৰিব পাৰে। এণ্ড্ৰইড অটো এপ্পটো পুনৰ ইনষ্টল কৰিবলৈ, এই পদক্ষেপবোৰ অনুসৰণ কৰক:
- আপোনাৰ ৱানপ্লাছ 11 ডিভাইচত, গুগল প্লে ষ্টোৰ খোলক।
- সন্ধান দণ্ডিকাত “এণ্ড্ৰইড অটো” সন্ধান কৰক আৰু এণ্ড্ৰইড অটো এপ্প টো বাছনি কৰক।
- আনইনষ্টল বিকল্পত টেপ কৰক।
- ইনষ্টল নোহোৱাৰ পিছত, ইনষ্টল বুটামত ক্লিক কৰি ইয়াক আপোনাৰ ডিভাইচত পুনৰ ইনষ্টল কৰিবলৈ চেষ্টা কৰক।
- ই সম্পূৰ্ণৰূপে ডাউনলোড নোহোৱালৈকে অপেক্ষা কৰক।
- ইনষ্টল কৰাৰ পিছত, সমস্যাটো সমাধান হৈছে নে নাই পৰীক্ষা কৰিবলৈ চেষ্টা কৰক।
ফিক্স 8: ফোন ছফ্টৱেৰ আপডেট কৰক
আপোনাৰ ফোনৰ ছফ্টৱেৰ প্ৰণালীত সৰু সৰু বাগ আৰু ত্ৰুটিবোৰেও সমস্যাটোৰ কাৰণ হ’ব পাৰে। যদি আপোনাৰ ৱানপ্লাছ 11 ডিভাইচটো ছফ্টৱেৰৰ আটাইতকৈ পুৰণি সংস্কৰণত চলি আছে, এণ্ড্ৰইড অটো এপ্পটোৱে সঠিকভাৱে কাম নকৰাটো সম্ভৱ। সমস্যাটো সমাধান কৰিবলৈ আপুনি আপোনাৰ ফোনটো ছফ্টৱেৰৰ শেহতীয়া সংস্কৰণলৈ আপডেট কৰিব লাগিব। আপুনি ছফ্টৱেৰ আপডেটৰ বাবে কেনেদৰে পৰীক্ষা কৰিব পাৰে ইয়াত আছে:
- আপোনাৰ ডিভাইচত ছেটিংছ এপ্পলৈ যাওক।
- “চিষ্টেম”ত টেপ কৰক।
- তললৈ স্ক্ৰ’ল কৰক আৰু “চিষ্টেম আপডেট” বিকল্পত টেপ কৰক।
- যদি এটা আপডেট উপলব্ধ হয়, অন-স্ক্ৰীণ নিৰ্দেশনাঅনুসৰণ কৰি ইয়াক আপোনাৰ ডিভাইচত ডাউনলোড আৰু ইনষ্টল কৰক।
ফিক্স 9: ফেক্টৰী ৰিছেট এটা সম্পাদন কৰক
অন্তিম পদক্ষেপটো হ’ল আপোনাৰ ৱানপ্লাছ ১১ ডিভাইচটো ফেক্টৰী ৰিছেট কৰা। ফেক্টৰী ৰিছেটে আপোনাৰ সকলো ফোন ছেটিংছ সেইবোৰৰ ডিফল্টলৈ পুনৰুদ্ধাৰ কৰিব, আৰু আপুনি আপোনাৰ ফোনটো পুনৰ ছেট আপ কৰিব লাগিব। ই আপোনাৰ স্মাৰ্টফোনৰ পৰা সকলো ডাটা আৰু মিডিয়া ফাইল সম্পূৰ্ণৰূপে মচি পেলায়। আগবাঢ়ি যোৱাৰ আগতে যিকোনো গুৰুত্বপূৰ্ণ ডাটা আৰু ফাইলবেক আপ লোৱাটো নিশ্চিত কৰিব। লগতে, নিশ্চিত কৰিব যে আপোনাৰ ডিভাইচত ফেক্টৰী ৰিছেট কৰিবলৈ পৰ্যাপ্ত বেটাৰী স্বাস্থ্য আছে। আপোনাৰ ডিভাইচ টো ফেক্টৰী ৰিছেট কৰিবলৈ, এই পদক্ষেপবোৰ অনুসৰণ কৰক:
- আপোনাৰ ডিভাইচত ছেটিংছ এপ্পলৈ যাওক।
- “বেকআপ আৰু ৰিছেট”ত টেপ কৰক আৰু “ফেক্টৰী ডাটা ৰিছেট” বিকল্পটো বাছনি কৰক।
- অৱশেষত, “ৰিছেট ফোন” বাছনি কৰক আৰু “সকলো মচি পেলাওক”ত টেপ কৰক।
এতিয়া আপুনি ই সম্পূৰ্ণৰূপে ৰিছেট নোহোৱালৈকে অপেক্ষা কৰিব লাগিব। ডিভাইচটো পুনৰ অন কৰিবলৈ কিছু সময় লাগে। এবাৰ অন হোৱাৰ পিছত, অন-স্ক্ৰীণ নিৰ্দেশনাঅনুসৰণ কৰি আপোনাৰ ডিভাইচ ছেট আপ কৰক। আপোনাৰ এণ্ড্ৰইড অটোৱে কাম কৰি আছে নে নাই পৰীক্ষা কৰিবলৈ চেষ্টা কৰক।
অন্তিম শব্দ
ৱানপ্লাছ ১১ স্মাৰ্টফোনত কাম নকৰা এণ্ড্ৰইড অটো এপটো বিভিন্ন কাৰকৰ ফলত হয় যি হতাশাজনক হ’ব পাৰে। অৱশ্যে, আপুনি এই গাইডত উল্লেখ কৰা কিছুমান সমস্যা সমাধান অনুসৰণ কৰি আপোনাৰ ডিভাইচত কাম নকৰা এণ্ড্ৰইড অটো সহজে সমাধান কৰিব পাৰে। যদি সমাধানটোৱে একেবাৰে কাম নকৰে, আপুনি অধিক সহায়ৰ বাবে ৱানপ্লাছ গ্ৰাহক সমৰ্থন দলৰ সৈতে যোগাযোগ কৰাৰ পৰামৰ্শ দিয়া হৈছে।