ইপিএফঅ’ অভিযোগ পৰ্টেল হৈছে ভাৰতৰ কৰ্মচাৰী ভৱিষ্য নিধি সংস্থাই (ইপিএফঅ’) সৃষ্টি কৰা ইণ্টাৰনেট ভিত্তিক মঞ্চ। ইয়াৰ উদ্দেশ্য হৈছে ইপিএফঅ’ৰ সদস্য আৰু গ্ৰাহকসকলে তেওঁলোকৰ ইপিএফ (কৰ্মচাৰীৰ প্ৰভিডেণ্ট ফাণ্ড) একাউণ্ট, পেঞ্চন, আৰু অন্যান্য সংশ্লিষ্ট বিষয়সমূহৰ সন্দৰ্ভত অভিযোগ দাখিল কৰাত সহায় কৰা।
ইপিএফঅ’ অভিযোগ পৰ্টেল
ইপিএফঅ’ অভিযোগ পৰ্টেলৰ সুবিধাসমূহ
- ইপিএফঅ’ অভিযোগ পৰ্টেল দিনে-নিশাই উপলব্ধ আৰু যিকোনো স্থানৰ পৰাই প্ৰৱেশ কৰিব পাৰি, যাৰ ফলত সদস্যসকলে তেওঁলোকৰ অভিযোগ আৰু অভিযোগসমূহ তেওঁলোকৰ পছন্দৰ সময়ত পঞ্জীয়ন কৰাৰ সুবিধা প্ৰদান কৰে।
- পৰ্টেলত অভিযোগ সফলতাৰে পঞ্জীয়ন কৰাৰ পিছত ইয়াক তৎক্ষণাত উদ্বেগটোৰ সমাধানৰ বাবে দায়বদ্ধ নিজ নিজ ইপিএফঅ’ কাৰ্যালয়লৈ প্ৰেৰণ কৰা হয়। ইপিএফঅ’ই অভিযোগসমূহৰ তৎকালীন সমাধান নিশ্চিত কৰিবলৈ নিৰ্দিষ্ট সময়সীমা ৰূপায়ণ কৰিছে, যাৰ ফলত সদস্যসকলৰ অভিযোগৰ ক্ষিপ্ৰ সমাধানৰ নিশ্চয়তা দিয়া হৈছে।
- ইপিএফঅ’ অভিযোগ পৰ্টেলে সদস্যসকলৰ বাবে অভিযোগ দাখিল কৰিবলৈ আৰু তেওঁলোকৰ অভিযোগৰ অগ্ৰগতি অনলাইনত নিৰীক্ষণ কৰিবলৈ এক স্বচ্ছ ব্যৱস্থা আগবঢ়ায়। ইয়াৰ উপৰিও সদস্যসকলে ইপিএফঅ’ কাৰ্যালয়ে প্ৰদান কৰা প্ৰস্তাৱসমূহ চাব পাৰে, প্ৰক্ৰিয়াটোত স্বচ্ছতা নিশ্চিত কৰিব পাৰে।
- পৰ্টেলটোৱে সদস্য আৰু ইপিএফঅ’ৰ বিষয়াসকলৰ মাজত প্ৰত্যক্ষভাৱে যোগাযোগৰ প্ৰয়োজনীয়তা হ্ৰাস কৰি দুৰ্নীতি ফলপ্ৰসূভাৱে কম কৰে, যাৰ ফলত প্ৰক্ৰিয়াটোত স্বচ্ছতা বৃদ্ধি পায়।
সহজ পদক্ষেপত ইপিএফঅ’ অভিযোগ কেনেকৈ পঞ্জীয়ন কৰিব?
- এই ব্যৱস্থাই সদস্যসকলে প্ৰাৰম্ভিক সঁহাৰিৰ ওপৰত অসন্তুষ্ট হ’লে উচ্চ কৰ্তৃপক্ষলৈ অভিযোগ বৃদ্ধি কৰিবলৈ সক্ষম কৰে।
- ইপিএফঅ’ই অভিযোগ নিষ্পত্তিৰ বাবে কঠোৰ সময়সীমা ৰূপায়ণ কৰিছে, সদস্যৰ উদ্বেগসমূহৰ প্ৰতি তৎকালীন মনোযোগ নিশ্চিত কৰিছে।
- ইপিএফআইজিএমৰ উপৰিও সদস্যসকলে তেওঁলোকৰ অভিযোগসমূহ চিপিজিআৰএমএছৰ জৰিয়তেও পঞ্জীয়ন কৰিব পাৰে, যিটো ভাৰত চৰকাৰৰ এক পদক্ষেপ।
- ইপিএফঅ’ৰ সৈতে সদস্যসকলৰ সংযোগ বৃদ্ধিৰ বাবে ইপিএফঅ’ৰ সকলো কাৰ্যালয়তে প্ৰতি মাহৰ দশম দিনা “নিধি আপকে নিকাত” নামৰ এক মাহেকীয়া কাৰ্যসূচী অনুষ্ঠিত কৰা হয়। এই কাৰ্যসূচীৰ সময়ত সদস্যসকলে নিজৰ অভিযোগ উত্থাপন কৰাৰ, পৰামৰ্শ আগবঢ়োৱা আৰু মতামত আগবঢ়োৱাৰ সুযোগ পায়। ই সদস্য আৰু ইপিএফঅ’ৰ মাজত সক্ৰিয় পাৰস্পৰিক ক্ৰিয়া-কলাপ আৰু অংশগ্ৰহণৰ বাবে এক মঞ্চ হিচাপে কাম কৰে।