
বিভিন্ন বিত্তীয় লেনদেন চলোৱাৰ বাবে স্থায়ী একাউণ্ট নম্বৰ (PAN) কাৰ্ড থকাটো অতি প্ৰয়োজনীয়। কিন্তু পেন কাৰ্ড লগত লৈ যোৱাটো বিপদজনক হ’ব পাৰে, কিয়নো ভুল ঠাইত ৰখা বা হেৰুৱাৰ সম্ভাৱনা বেছি। আনহাতে আধাৰ হৈছে ভাৰতীয় একক পৰিচয় কৰ্তৃপক্ষই (UIDAI) প্ৰদান কৰা একক ১২ সংখ্যাৰ পৰিচয় নম্বৰ।
আধাৰ কাৰ্ডে বেংক একাউণ্ট খোলা, মোবাইল সংযোগ লাভ কৰা, পাছপ’ৰ্ট বা ড্ৰাইভিং লাইচেন্সৰ বাবে আবেদন কৰা আদি একাধিক উদ্দেশ্যৰ বাবে পৰিচয় আৰু ঠিকনাৰ প্ৰমাণ হিচাপে কাম কৰে।
যদি আপুনি আপোনাৰ পেন কাৰ্ডৰ আৱাসিক ঠিকনা ভুল বানান হোৱা দেখা পায় বা যদি আপুনি নতুন ঠিকনালৈ স্থানান্তৰিত হৈছে, তেন্তে আপুনি ইয়াক আপডেট কৰিব লাগিব। আপোনাৰ আধাৰ কাৰ্ড ব্যৱহাৰ কৰি আপোনাৰ পেন কাৰ্ডৰ ঠিকনাৰ তথ্য আপডেট কৰিবলৈ এই ষ্টেপ-বাই-ষ্টেপ নিৰ্দেশনা অনুসৰণ কৰক।

আধাৰ ব্যৱহাৰ কৰি PAN কাৰ্ডত ঠিকনা সলনি বা আপডেইট কৰিবলে ষ্টেপ-বাই-ষ্টেপ গাইড:
- প্ৰথমে UTIITSL ৰ অফিচিয়েল পৰ্টেললৈ যাওক।
- তাৰ পিছত PAN বিকল্পত change/correction নিৰ্বাচন কৰক।
- next টিপক আৰু আপোনাৰ PAN Card নম্বৰ দিয়ক।
- এতিয়া আপোনাৰ ঠিকনাৰ বিৱৰণ ই-কেৱাইচি ঠিকনা আপডেট ব্যৱহাৰ কৰি ইউআইডিএআইৰ আধাৰ ডাটাবেছৰ পৰা অনা হ’ব।
- এতিয়া “আধাৰ নম্বৰ, ইমেইল আইডি, মোবাইল নম্বৰ, ইত্যাদিকে ধৰি আপোনাৰ সোধা সকলো সবিশেষ দিয়ক আৰু submit টিপক”।
- ইয়াৰ পিছত, OTP পৰীক্ষণ প্ৰক্ৰিয়া সম্পূৰ্ণ কৰক।
- এই পদক্ষেপসমূহৰ পিছত, আপুনি আপোনাৰ ঠিকনা সফলভাৱে সলনি বা আপডেইট কৰিব।
- এড্ৰেছ আপডেট সফল হ’লে আপোনাৰ পঞ্জীয়নভুক্ত মেইল আইডি আৰু ফোন নম্বৰত ইমেইল আৰু এছএমএছ লাভ কৰিব।