30.1 C
Jorhāt
Friday, July 18, 2025

How to Increase Your Ad Revenue on Youtube?|ইউটিউবত আপোনাৰ বিজ্ঞাপনৰ ৰাজহ কেনেদৰে বৃদ্ধি কৰিব?

Must read

ইউটিউবত ভিডিঅ’ বিজ্ঞাপন বিজ্ঞাপনদাতাই নিজৰ সামগ্ৰীৰ বিজ্ঞাপন আয়োজন কৰাৰ এক জনপ্ৰিয় উপায় হৈ পৰিছে। এইটো কোনো গোপন কথা নহয় যে ইউটিউব হৈছে বিশ্বৰ দ্বিতীয় বৃহত্তম চাৰ্চ ইঞ্জিন, প্ৰতিদিনে ৩ বিলিয়নতকৈ অধিক দৰ্শন।

আটাইতকৈ বেছি সন্ধান কৰা ৱেবছাইট হোৱাৰ লগতে ই অস্তিত্বৰ ভিতৰতে সৰ্বাধিক ট্ৰেফিক হোৱা চাইটসমূহৰ ভিতৰত অন্যতম। ব্যৱহাৰকাৰীসকলে প্ৰতিবাৰ ভ্ৰমণ কৰাৰ সময়ত গড়ে ১৫ মিনিটতকৈ অধিক সময় অন-ছাইটত কটায়। গতিকে ইয়াৰ আপোনাৰ এডচেন্সৰ ৰাজহত কি প্ৰভাৱ পৰে?

ভিডিঅ’ বিজ্ঞাপনে কেনেকৈ কাম কৰে?
আপুনি আপোনাৰ একাউণ্ট কেনেকৈ ছেট আপ কৰে তাৰ ওপৰত নিৰ্ভৰ কৰি, এটা ভিডিঅ’ই আপোনাৰ ভিডিঅ’ৰ আগতে (আৰু কেতিয়াবা সময়ত) এটা বিজ্ঞাপন হ’ষ্ট কৰি কাম কৰে। আপুনি যেতিয়া দৰ্শকে এই বিজ্ঞাপনসমূহ চায় বা ক্লিক কৰে, আৰম্ভণিতে (সাধাৰণতে ৬ ছেকেণ্ড) আৰু ভিডিঅ’টোৰ সময়ত (সাধাৰণতে ১৫ ছেকেণ্ড) প্ৰদৰ্শিত হয় তেতিয়া আপুনি ধন পাব পাৰে।

বিজ্ঞাপনদাতাই প্ৰতিটো দৰ্শনৰ বাবে খৰচ বা প্ৰতি ক্লিকৰ খৰচৰ ভিত্তিত ধন দিব, অৰ্থাৎ তেওঁলোকে গোটেইখিনি চোৱা বা নাচাওক, আপোনাৰ ভিডিঅ’টোৰ যিকোনো ভিউৰ বাবে আপুনি ধন পাব পাৰে।

এইটো বৰ ভাল কাৰণ ইয়াৰ অৰ্থ হ’ল মানুহে বিজ্ঞাপন এটা ক্লিক কৰাৰ পিছত কি কৰে সেই বিষয়ে আপুনি বেছি চিন্তা কৰিব নালাগে। যদি তেওঁলোকে বেলেগ ৱেবছাইটৰ পৰা কোনো সামগ্ৰী কিনিবলৈ আগবাঢ়ি যায় তেন্তেও আপুনি দৰমহা পাব৷

ইয়াৰ উপৰিও মন কৰিবলগীয়া যে কিছুমান বিজ্ঞাপনদাতাই এডৱাৰ্ডছৰ জৰিয়তে ভিডিঅ’ পৃষ্ঠপোষকতা কৰিব পাৰে, কেৱল তেতিয়াহে ধন দিব যেতিয়া কোনোবাই বিজ্ঞাপনৰ পৰাই তেওঁলোকৰ চাইটত ক্লিক কৰে৷ এই পৰিস্থিতিত, আপোনাৰ শিৰোনামত প্ৰাসংগিক মূল শব্দসমূহ নিশ্চিত কৰাটো অতি প্ৰয়োজনীয় যাতে এই মূল শব্দসমূহ সন্ধান কৰা লোকসকলে ক্লিক কৰে৷

ভিডিঅ’ বিজ্ঞাপনৰ সুবিধাসমূহৰ ভিতৰত আছে:

  • আপোনাৰ ভিডিঅ’টোৰ সকলো ভিউৰ বাবে আপুনি ধন পাব পাৰে, গতিকে মানুহে মাজলৈ এৰি দিলে বা নহ’লেও কোনো কথা নাই।
  • আপুনি উপাৰ্জন কৰা ধনৰাশি বিজ্ঞাপনটোৱে পোৱা ক্লিকৰ সংখ্যাৰ সমানুপাতিক যাতে আপুনি টেক্সট ভিত্তিক বিজ্ঞাপনৰ তুলনাত বহু বেছি উপাৰ্জন কৰিব পাৰে।
  • আপুনি আপোনাৰ ভিডিঅ’সমূহত এনে টীকা ব্যৱহাৰ কৰিব পাৰে যিয়ে দৰ্শকে আপোনাৰ ভিডিঅ’ এৰি নোযোৱাকৈ আৰু পিছত পুনৰ আহিব নোৱাৰাকৈ ক্লিক কৰি আন এটা ৱেবছাইট চাবলৈ অনুমতি দিয়ে।

কিছুমান ক্ষতিও আছে যদিও:

  • আপুনি প্ৰতিবাৰেই কিমান উপাৰ্জন কৰিব সেয়া জনাটো কঠিন কাৰণ বিজ্ঞাপনদাতাই প্ৰতিটো দৰ্শনৰ বাবে ধন দিয়ে (কিছুমানে একেলগে বিভিন্ন বিজ্ঞাপন চলাব পাৰে)।
  • এটা বিজ্ঞাপনে পোৱা ক্লিকৰ সংখ্যা বিষয় আৰু ই আপোনাৰ ভিডিঅ’ৰ সৈতে কেনেকৈ জড়িত তাৰ ওপৰত নিৰ্ভৰ কৰি ভিন্ন হ’ব (যেনে, পেটিঅ’ নিৰ্মাণৰ বিষয়ে গাইডতকৈ মেক-আপ টিউটোৰিয়েলত ক্লিক হোৱাৰ সম্ভাৱনা বেছি)।
  • আপুনি নিস্তব্ধ ছেটিং অন কৰিলেও বিজ্ঞাপনসমূহে কেতিয়াবা শব্দ বজাব পাৰে (এইটো শেষ পৰ্দা আৰু কাৰ্ডৰ দৰে টীকা যোগ কৰি সমাধান কৰিব পাৰি, যিয়ে ব্যৱহাৰকাৰীসকলক ৫ ছেকেণ্ডৰ পিছত অতীতৰ বিজ্ঞাপনসমূহ এৰি যাবলৈ অনুমতি দিয়ে)।

ইউটিউবৰ বিজ্ঞাপনৰ পৰা আপুনি কিমান টকা উপাৰ্জন কৰিব সেয়াও দৰ্শকৰ অৱস্থানৰ ওপৰত নিৰ্ভৰ কৰে।

আপুনি কেনেকৈ আপোনাৰ এডচেন্সৰ ৰাজহ বৃদ্ধি কৰিব পাৰে?
গতিকে, Youtube ত আপোনাৰ বিজ্ঞাপনৰ ৰাজহ কেনেকৈ বৃদ্ধি কৰিব পাৰি? ভিডিঅ’ বিজ্ঞাপনৰ ৰাজহ বৃদ্ধিৰ বাবে কেইটামান সহজ কাম কৰিব পাৰে:

আপোনাৰ শিৰোনাম, বিৱৰণ, আৰু টেগসমূহ অনুকূল কৰক
ইউটিউবত সন্ধান কৰা লোকসকলৰ পৰা অধিক ট্ৰেফিক পাবলৈ আপোনাৰ ভিডিঅ’ শিৰোনামে প্ৰাসংগিক কীৱৰ্ড ব্যৱহাৰ কৰাটো সদায় নিশ্চিত কৰক। আপোনাৰ বিৱৰণ আৰু টেগৰ ক্ষেত্ৰতো একেই কথা (এই তিনিওটাতে মূল শব্দ অন্তৰ্ভুক্ত হ’ব লাগে)।

আপুনি আপোনাৰ চাইট বা আপুনি সৃষ্টি কৰা অন্য ভিডিঅ’সমূহলৈ উভতি যোৱা লিংকসমূহো গোটেই ভিডিঅ’টোত টীকাসমূহৰ ভিতৰত অন্তৰ্ভুক্ত কৰিব বিচাৰিব পাৰে৷

টীকাসমূহ কম কিন্তু ফলপ্ৰসূভাৱে ব্যৱহাৰ কৰক
ভিডিঅ’টোত টীকাসমূহ সৰু সৰু বাকচ হিচাপে দেখা দিয়ে, যিবোৰত দৰ্শকে ক্লিক কৰি ৱেবছাইট এটা চাব পাৰে বা বেলেগ এটা কাৰ্য্য কৰিব পাৰে। লিংক, কাৰ্ড, আৰু শেষ পৰ্দাকে ধৰি কেইবাবিধো টীকা উপলব্ধ।

কাৰ্ডৰ সুবিধা আছে যে দৰ্শকে ক্লিক কৰিলে পোনপটীয়াকৈ সম্পৰ্কীয় ভিডিঅ’ বা প্লেলিষ্টলৈ স্ক্ৰল কৰে, গতিকে যদি আপোনাৰ ভিডিঅ’ এটা শৃংখলাৰ অংশ, তেন্তে এইবোৰেই হৈছে আপুনি ব্যৱহাৰ কৰিবলগীয়া টীকা।

বিশ্লেষণ পাহৰি নাযাব৷
বিশ্লেষণে আপোনাক সকলো ধৰণৰ সহায়ক তথ্য প্ৰদান কৰে যে মানুহে আপোনাৰ ভিডিঅ’ কেনেকৈ চায় (তেওঁলোকে ক’ত চাবলৈ আৰম্ভ কৰে, ক’ত বন্ধ কৰে, আপোনাৰ আগতে আৰু পিছত দুয়োটাতে কোনবোৰ ভিডিঅ’ চাইছিল ইত্যাদি)।

আপোনাৰ ভিডিঅ’সমূহ বিজ্ঞাপনৰ সৈতে প্ৰাসংগিক হোৱাটো নিশ্চিত কৰক
যদি কোনোবাই প্ৰতি ভিউৰ বাবে ধন দিছে, তেন্তে প্ৰতিটো বিজ্ঞাপন ভিডিঅ’টোৰ বিষয়বস্তুৰ সৈতে যথেষ্ট ঘনিষ্ঠভাৱে মিলিব লাগিব যাতে তেওঁলোকে আগ্ৰহী হয়। যদি আপুনি আৰু দেখুৱাব নিবিচৰা ভিডিঅ’সমূহৰ কাষত এটা পুৰণি বিজ্ঞাপন চলি আছে, তেন্তে সেই বিজ্ঞাপনটো ইয়াত সন্নিৱিষ্ট কৰি এটা নতুন ভিডিঅ’ স্থাপন কৰাটো মূল্যৱান হ’ব পাৰে (এয়া সহজেই বেয়া)।

সময়ৰ লগে লগে বিভিন্ন বিজ্ঞাপন চেষ্টা কৰক
আপোনাৰ ভিডিঅ’ৰ কাষত দেখুওৱা বিজ্ঞাপনসমূহ যিকোনো সময়ত বিজ্ঞাপনদাতাই কি বিচাৰিছে তাৰ ওপৰত নিৰ্ভৰ কৰিব। বিজ্ঞাপনৰ দৰেই এই প্ৰয়োজনীয়তাসমূহো বৌদ্ধিক সম্পত্তি আৰু বজাৰৰ চাহিদা দুয়োটাৰে ওপৰত নিৰ্ভৰ কৰি যথেষ্ট সঘনাই সলনি হ’ব পাৰে।

সময়ৰ লগে লগে বিভিন্ন বিজ্ঞাপনৰ সৈতে পৰীক্ষা-নিৰীক্ষা কৰি কি সৰ্বোত্তম কাম কৰে সেয়া চাবলৈ মূল্যৱান হ’ব পাৰে। যদি কিবা এটাই বহুত ভিউ নাপায়, তেন্তে আন কিবা এটা চেষ্টা কৰক যেতিয়ালৈকে আপুনি পোৱা এটা নাপায়!

সামঞ্জস্যপূৰ্ণ হওক
আপোনাৰ চেনেল আৰু অন্যান্য ভিডিঅ’সমূহ নিয়মিতভাৱে উল্লেখ কৰিলে দৰ্শকসকলে আপুনি কি কৰি আছে তাৰ প্ৰতি আগ্ৰহী হৈ থাকিব, লগতে তেওঁলোকক পিছত ঘূৰি আহিবলৈ প্ৰৰোচনা দিব৷ মাত্ৰ নিশ্চিত হওক যে ভিডিঅ’টোৰ চাৰিওফালে আপুনি ব্যৱহাৰ কৰা যিকোনো টীকা প্ৰাসংগিক আৰু সহজে দেখা পোৱা যায় (এইবোৰৰ বহুতৰে সৈতে অতিমাত্ৰা নকৰিবলৈ চেষ্টা কৰক)।

আপোনাৰ ইউটিউব চেনেলৰ প্ৰচাৰ কৰক
আন কাৰোবাৰ আগতে নতুন কিবা এটাৰ বিষয়ে কোৱাতকৈ ভাল একোৱেই নাই – গতিকে কন্টেন্ট চাবস্ক্ৰাইবাৰসকলক তেওঁলোকে হেৰুৱাব নালাগে বুলি জনাওক দৰ্শক বৃদ্ধি কৰাৰ আন এটা ভাল উপায়।

আপুনি আপোনাৰ ইউটিউব চেনেলৰ পৰা লিংক পোষ্ট কৰি বা ইয়াৰ ভিডিঅ’ প্লেয়াৰ আপোনাৰ প্ৰফাইল পেজত এম্বেড কৰি ফেচবুক, টুইটাৰ বা আপোনাৰ একাউণ্ট থকা আন যিকোনো ছ’চিয়েল নেটৱৰ্কিং চাইটৰ জৰিয়তে সহজেই এই কাম কৰিব পাৰে।

সম্পৰ্কীয় বিষয়বস্তুৰ প্লেলিষ্ট তৈয়াৰ কৰক
দৰ্শকে প্ৰায়ে এটা এটাকৈ ভিডিঅ’ চাবলৈ ভাল পায়, কিন্তু পিছলৈ ইচ্ছা কৰিলেও একেধৰণৰ সামগ্ৰী লাভ কৰিব বিচাৰে। গতিকে আপুনি অনুভৱ কৰা ভিডিঅ’সমূহৰ প্লেলিষ্ট তৈয়াৰ কৰাৰ কথা চিন্তা কৰক যিবোৰ ইটোৱে সিটোৰ লগত ঘনিষ্ঠভাৱে জড়িত আৰু মানুহক সেইবোৰ সহজে প্ৰৱেশ কৰিবলৈ অনুমতি দিয়ক।

আপুনি পিছত দেখুৱাব বিচৰা বিষয়বস্তুৰ বাবেও প্লেলিষ্ট ব্যৱহাৰ কৰিব পাৰে – মনত ৰাখিব যে ইয়াত অনুপযুক্ত বুলি ভবা কোনো বস্তু অন্তৰ্ভুক্ত নকৰিব!

মন্তব্যৰ ক্ষেত্ৰত সজাগ হওক
যদিও YouTube এটা তুলনামূলকভাৱে নিৰাপদ স্থান, তথাপিও ক্ষতিকাৰক ব্যৱহাৰকাৰীয়ে আপোনাৰ ভিডিঅ’ত অভদ্ৰ বা আপত্তিজনক বাৰ্তা এৰি যোৱাৰ সম্ভাৱনা আছে৷ যদি এনেকুৱা হয়, তেন্তে তেওঁলোকৰ মন্তব্য তৎক্ষণাত মচি পেলাওক আৰু ব্যৱহাৰকাৰীক পুনৰ পোষ্ট কৰাত বাধা দিয়ক।

নিজেই নিৰ্যাতনৰ প্ৰতি সঁহাৰি জনোৱাটোৱে, যদিও প্ৰৰোচিত হ’লেও, পৰিস্থিতি আৰু বেয়া কৰি তুলিব – গতিকে সম্ভৱ হ’লে অভিযোগৰ সৈতে ভদ্ৰভাৱে মোকাবিলা কৰিবলৈ চেষ্টা কৰক (কাহিনীটোৰ এটাতকৈ অধিক দিশ সদায় থাকে!)।

বোনাছ টিপচ্: পৃষ্ঠপোষকতা বিকল্পসমূহ বিবেচনা কৰক
ইউটিউবত কৰা কাৰ্যকলাপৰ বাবে দৰমহা পোৱা যায় যদিও সকলোবোৰেই অনুসৰণ কৰাৰ যোগ্য নহয়। যথেষ্ট বৃহৎ বিজ্ঞাপন বাজেটৰ সৈতে আপোনাৰ নিচৰ ব্ৰেণ্ডসমূহলৈ পৃষ্ঠপোষকতা কৰা ভিডিঅ’সমূহ পিচিং কৰিবলৈ চেষ্টা কৰক – এই অফাৰত আপোনাক লোৱাৰ সম্ভাৱনা থকাৰ আগতে আপুনি সম্ভৱতঃ অন্ততঃ ১০,০০০ গ্ৰাহকৰ প্ৰয়োজন হ’ব! ব্ৰিটেইনৰ আগশাৰীৰ ঋণ মিলন সেৱা NowLoan এ যোৱা ৩ বছৰ ধৰি মাহেকীয়া হাজাৰ হাজাৰ পাউণ্ড খৰচ কৰি ব্ৰিটিছ you tubers ৰ পৃষ্ঠপোষকতা কৰি ভাল ক্ৰেডিট নথকা লোকৰ বাবে তেওঁলোকৰ ঋণৰ প্ৰচাৰ কৰিছে।

- Advertisement -

More articles

- Advertisement -

Latest article