যদি আপুনি যিকোনো স্কেলৰ (সৰু, মজলীয়া, ডাঙৰ) ব্যৱসায় কৰে, আপুনি ফেচবুক বিজ্ঞাপন ব্যৱহাৰ কৰি আপোনাৰ ব্যৱসায়ৰ লাভ যথেষ্ট বৃদ্ধি কৰিব পাৰে। এই প্ৰবন্ধটোত, আমি শিকিম ফেচবুক বিজ্ঞাপনবোৰ কি, সেইবোৰকি লাভান্বিত হয় আৰু আপুনি সেইবোৰৰ সৈতে কেনেদৰে আৰম্ভ কৰিব পাৰে।
ফেচবুক বিজ্ঞাপন কি?
আন যিকোনো অনলাইন বিজ্ঞাপন সেৱাৰ দৰেই ফেচবুক বিজ্ঞাপন এনেকুৱা এটা প্লেটফৰ্ম য’ত বিজ্ঞাপনদাতাই বিভিন্ন ধৰণৰ বিজ্ঞাপন পোষ্ট কৰি নিজৰ ব্যৱসায়ৰ প্ৰচাৰ কৰিব পাৰে, লিড সৃষ্টি কৰিব পাৰে, মানুহক ডাটা পূৰণ কৰিব পাৰে, আপুনি আপোনাৰ ফেচবুক পেজত লাইক বৃদ্ধি কৰিব পাৰে, ট্ৰেফিক প্ৰেৰণ কৰিব পাৰে আপোনাৰ ৱেবচাইটলৈ, আপুনি আপোনাৰ ই-কমাৰ্চ চাইটৰ বাবে ৰূপান্তৰ কৰিব পাৰে, আপুনি আপোনাৰ ইউটিউব ভিডিঅ’ বা অন্যান্য ভিডিঅ’ আদিত ভিউ বৃদ্ধি কৰিব পাৰে। ফেচবুকৰ বিজ্ঞাপন ব্যৱহাৰ কৰি আন বহু কামত অৰ্জন কৰিব পাৰি।
আন যিকোনো বিজ্ঞাপন-প্ৰকাশক নেটৱৰ্কৰ দৰে আপুনিও ফেচবুকক বিজ্ঞাপনদাতা হিচাপে ধন দিয়ে আৰু সেই ধন পৰিশোধৰ জৰিয়তে আপুনি নিৰ্ধাৰণ কৰা দৈনিক বাজেট অনুসৰি ফেচবুকে বিজ্ঞাপন চলায়।
ডিজিটেল মাৰ্কেটিঙৰ কথা কওঁতে দুটা প্লেটফৰ্ম শীৰ্ষত আহে, এটা হ’ল গুগল এডৱাৰ্ড আৰু আনটো হ’ল ফেচবুক এড। প্ৰথমে ইয়াৰ উপকাৰিতা জানো আহক আৰু তাৰ পিছত Facebook Ads কেনেকৈ কাম কৰে সেয়া বুজি পাওঁ।
ফেচবুক বিজ্ঞাপন ব্যৱহাৰ কৰাৰ লাভালাভ
গতিকে যদি আপোনাৰ কোনো ব্যৱসায় আছে, বা আপোনাৰ গ্ৰাহকৰ যিকোনো ব্যৱসায় আছে, আপুনি ইয়াক অনলাইন প্ৰচাৰ কৰিবলৈ ফেচবুক বিজ্ঞাপন ব্যৱহাৰ কৰিব পাৰে।
এতিয়া এইটো আহে যে ফেচবুক বিজ্ঞাপন কিয় বাছনি কৰিব? উত্তৰটো হৈছে দৰ্শকৰ আধাৰ। ফেচবুক বিজ্ঞাপন ব্যৱহাৰ কৰাৰ কিছুমান কাৰণ, মই তলত উল্লেখ কৰিছোঁ:

- প্ৰতি মাহে, 2 বিলিয়ন লোকে ফেচবুক ব্যৱহাৰ কৰে। এইটো দৰ্শকৰ এটা বহুত ডাঙৰ আধাৰ।
- আমেৰিকা যুক্তৰাষ্ট্ৰত, যদি মানুহে তেওঁলোকৰ ফোনত 5 মিনিট অতিবাহিত কৰে, সেই 5 মিনিটৰ ভিতৰত 1 জনে ফেচবুক বা ইনষ্টাগ্ৰাম ব্যৱহাৰ কৰে। ইনষ্টাগ্ৰামো ফেচবুকৰ সম্পত্তি। আৰু আপুনি ফেচবুক বিজ্ঞাপনৰ পৰা ইনষ্টাগ্ৰামত বিজ্ঞাপনৰ বাবেও আবেদন কৰিব পাৰে।
- ইনষ্টাগ্ৰাম প্ৰতিদিনে ৫০০ মিলিয়ন মানুহে ব্যৱহাৰ কৰে।
মই ভাবো ওপৰত দিয়া দৰ্শকৰ ভিত্তিৰ পৰা আপুনি অনুমান কৰিব পাৰে, যে ফেচবুকৰ বিজ্ঞাপন ব্যৱহাৰ কৰি আপুনি আপোনাৰ বিজ্ঞাপনটো পৃথিৱীৰ লাখ লাখ মানুহৰ ওচৰলৈ যাব পাৰে।
ইয়াৰ উপৰিও ফেচবুকৰ বিজ্ঞাপনৰ বহুতো ৰোমাঞ্চকৰ বৈশিষ্ট্য আছে, যিয়ে বিজ্ঞাপনদাতাৰ দৃষ্টি আকৰ্ষণ কৰে17। যেনে:
- আপুনি যিকোনো বাজেটত বিজ্ঞাপন চলাব পাৰে। আপোনাৰ বাজেট যিমানে বেছি হ’ব, আপোনাৰ বিজ্ঞাপনবোৰ সিমানে অধিক লোকৰ ওচৰলৈ যাব।
- আপুনি কেৱল আপোনাৰ ব্যৱসায়ত আগ্ৰহী লোকসকলক আপোনাৰ বিজ্ঞাপন প্ৰদৰ্শন কৰিবলৈ জনগাঁথনি আৰু অন্যান্য বিকল্পবোৰ কনফিগাৰ কৰি আপোনাৰ লক্ষ্য দৰ্শকক সংকুচিত কৰিব পাৰে। সেয়েহে ফেচবুক বিজ্ঞাপনবোৰ যথেষ্ট লক্ষ্য কৰা হয়, আৰু প্ৰতিটো ক্ষেত্ৰতে এক বৃহৎ ৰূপান্তৰ হাৰ থাকে।
- ফেচবুকে বিজ্ঞাপনবিজ্ঞাপনৰ উদ্দেশ্যে আধুনিক প্ৰযুক্তি আৰু বিজ্ঞাপন ৰ সজ্জা ব্যৱহাৰ কৰে, যি প্ৰতিটো ডিভাইচত উৎকৃষ্ট প্ৰদৰ্শন কৰে।
- আপুনি একেসময়তে আপোনাৰ বিজ্ঞাপনৰ ফলাফলবোৰ ট্ৰেক আৰু বিশ্লেষণ কৰিব পাৰে, যাতে আপুনি ভৱিষ্যতে বিজ্ঞাপনবোৰ আৰু অধিক ভালদৰে চলাব পাৰে আৰু আপোনাৰ ব্যৱসায়ত আৰু অধিক সফল হ’ব পাৰে।
ফেচবুক বিজ্ঞাপনৰ সৈতে কেনেদৰে আৰম্ভ কৰিব?
ফেচবুক বিজ্ঞাপনৰ সৈতে আৰম্ভ কৰাটো সহজ আৰু সৰল। ফেচবুকত বিজ্ঞাপন চলোৱাটো এটা বিজ্ঞাপন প্ৰচাৰ চলোৱা বুলিও জনা যায়।
4 টা সৰল প্ৰক্ৰিয়াৰ সহায়ত ফেচবুক বিজ্ঞাপনৰ কাম বুজি লওক।

প্ৰথমতে, আপুনি আপোনাৰ এআইএম বা লক্ষ্য জানিব লাগিব, আপুনি কিবিজ্ঞাপনৰ বাবে চলি আছে। ফেচবুকে আপোনাক বিভিন্ন প্ৰকাৰৰ বিপণন উদ্দেশ্যৰ পৰা বাছনি কৰাৰ বিকল্প প্ৰদান কৰে। উদাহৰণ স্বৰূপে, যদি আপুনি ফেচবুকৰ পৰা আপোনাৰ ৱেবছাইটলৈ ট্ৰেফিক আনিব বিচাৰে, তেনেহ’লে আপোনাৰ ট্ৰেফিক ডেৰিভেটিভৰ বাবে বিবেচনা আছে, যদি আপুনি মানুহৰ পৰা ডাটা পূৰণ কৰি লীড সৃষ্টি কৰিব বিচাৰে, তেনেহ’লে তাৰ বাবেও বিবেচনা কৰা হয়। বিপণনৰ উদ্দেশ্য অনুসৰি ফেচবুক বিজ্ঞাপনত বহুতো বেলেগ বেলেগ বিকল্প উপলব্ধ। তলৰ স্ক্ৰীণশ্বটটোৱে বৰ্ণনা কৰিছে যে আপুনি কিহৰ বাবে ফেচবুক বিজ্ঞাপন চলাব পাৰে।

- দ্বিতীয় পদক্ষেপটো হ’ল আপুনি আপোনাৰ দৰ্শকক বাছি লওক, যাক আপুনি বিজ্ঞাপন দেখুৱাব বিচাৰে। ভৌগোলিক অৱস্থান, লিংগ, আগ্ৰহ আৰু আন বহুতো বিকল্প ব্যৱহাৰ কৰি আপুনি আপোনাৰ লক্ষ্য গ্ৰাহক বাছনি কৰিব পাৰে।
- ইয়াৰ পিছত আপুনি আপোনাৰ বিজ্ঞাপনৰ দৈনিক বাজেট নিৰ্ধাৰণ কৰিব লাগিব, আপোনাৰ বিজ্ঞাপনত দৈনিক কিমান টকা বিনিয়োগ কৰিব বিচাৰে। তাৰ পিছত কিমান দিনৰ বাবে আৰু কিমান সময়ত বিজ্ঞাপনটো চলাব বিচাৰে সেইটো নিৰ্বাচন কৰিব লাগিব। সেই অনুসৰি ফেচবুকে আপোনাক ক’ব যে আপোনাৰ মুঠ কিমান খৰচ হ’ব আৰু সেই ধন আপুনি কেৱল আপোনাৰ একাউণ্টত যোগ কৰিব লাগিব।
- ইয়াৰ পিছত আপুনি আপোনাৰ বিজ্ঞাপনৰ দৃশ্যগত ৰূপ ছেট কৰিব লাগিব। য’ত পাঠ্য তথ্য, ছবি আৰু ভিডিঅ’ আদি ৰখাটো অন্তৰ্ভুক্ত।
বিজ্ঞাপন আৰম্ভ কৰাৰ বিকল্পবোৰ প্ৰতিটো বিবেচনা, বিপণন উদ্দেশ্য আৰু বিজ্ঞাপনৰ প্ৰকাৰ অনুসৰি পৃথক হ’ব পাৰে, কিন্তু ওপৰত উল্লেখ কৰা চাৰিটা পদক্ষেপ সকলো প্ৰকাৰৰ বিজ্ঞাপন চলোৱাত সচৰাচৰ হ’ব।
আপুনি আপোনাৰ বিজ্ঞাপনত যিমান টকা খৰচ কৰে, ফেচবুকে আপোনাক আগতীয়াকৈ ক’ব আৰু সেই বিজ্ঞাপনবোৰ চলোৱাৰ আগতে আপুনি সেই বিজ্ঞাপনবোৰ আপোনাৰ একাউণ্টত যোগ দিব লাগিব। আপোনাৰ একাউণ্টত প্ৰয়োজনীয় সকলো ধন যোগ দিয়াৰ পিছতহে ফেচবুক বিজ্ঞাপন প্ৰচাৰ চলিব।
শেহতীয়াকৈ, মই মাত্ৰ দুদিনৰ বাবে ফেচবুক বিজ্ঞাপনত লীড টাইপ বিবেচনাৰ সৈতে এটা বিজ্ঞাপন ফৰ্মেট চলাইছিলো, অল পাঞ্জাৱ অঞ্চলৰ দৰ্শক স্থাপন কৰি। মই দৈনিক মাত্ৰ ১০০ টকাৰ বাজেট নিৰ্ধাৰণ কৰিছিলো আৰু মাত্ৰ দুদিনৰ বাবে এডি চলাইছিলো। মই ১২ টা লীড পাইছিলো।
মই প্ৰমাণৰ বাবে তলত এটা স্ক্ৰীণশ্বটও দিছো।

যিকোনো বিজ্ঞাপনদাতাৰ বাবে ফেচবুক বিজ্ঞাপন সৰ্বাধিক আৰু কেৱল লক্ষ্য কৰি লোৱা লোকৰ ওচৰলৈ বিজ্ঞাপন পোৱাৰ এক উত্তম উপায়।
এনে তথ্যমূলক পোষ্ট আৰু পঢ়ি থাকিবলৈ আৰু নতুন ব্লগ পোষ্টৰ বিষয়ে জাননী লাভ কৰিবলৈ আমাক চাবস্ক্ৰাইব কৰক। এই ব্লগ পোষ্টটোৰ সৈতে জড়িত যিকোনো ধৰণৰ প্ৰশ্ন কৰিবলৈ তলত মন্তব্য কৰক।
ব্যক্তিগতভাৱে যিমানেই ফেচবুকৰ বিজ্ঞাপন ব্যৱহাৰ নকৰোঁ কিয়, মই ডাঙৰ ফলাফল পাই আহিছো! ফেচবুকৰ বিজ্ঞাপনসমূহে আপোনাৰ বাবে কেনেদৰে কাম কৰিলে?