ছ’চিয়েল মিডিয়া মাৰ্কেটিং প্লেন বনোৱাটো দেখাত যিমান সহজ নহয়।
সুচিন্তিত বিপণন পৰিকল্পনা অবিহনে ইউটিউব চাবস্ক্ৰাইবাৰ পোৱা বা ইনষ্টাগ্ৰাম ফ’ল’ৱাৰ বৃদ্ধি কৰাটো কঠিন হ’ব পাৰে। অৱশ্যে এনেকুৱা সেৱা আছে যিয়ে আপোনাক সহায় কৰিব। কিন্তু তথাপিও, বিশেষ লক্ষ্যত উপনীত হ’বলৈ বহুতো কাৰকত গুৰুত্ব দিব লাগিব।
কন্টেন্ট টাইপৰ পৰা আৰম্ভ কৰি হেচটেগলৈকে ছ’চিয়েল মিডিয়া মাৰ্কেটিং প্লেনত প্ৰতিটো ডিটেইলৰ তাৎপৰ্য অপৰিসীম। এইবোৰক একেলগে জগল কৰিবলৈ শিকিলেই আপুনি এটা ফলপ্ৰসূ কৌশল গঠন কৰিব পাৰে।
আপুনি ছ’চিয়েল মিডিয়া মাৰ্কেটিং প্লেন গঢ়ি তুলিব বিচাৰেনে? বাৰু, তেন্তে আপুনি সঠিক ঠাইত উপনীত হ’ল!
তলত আমি চাৰিটা পদক্ষেপত এটা দক্ষ বিপণন পৰিকল্পনা নিৰ্মাণৰ সাৰাংশ দিছো!
আপোনাৰ প্লেটফৰ্মসমূহ নিৰ্ব্বাচন কৰক
ইণ্টাৰনেটত কমেও এশটা ছ’চিয়েল মিডিয়া নেটৱৰ্ক আছে। কিন্তু ইয়াৰ অৰ্থ এইটো নেকি যে আপুনি সেই সকলোবোৰ আপোনাৰ পৰিকল্পনাত অন্তৰ্ভুক্ত কৰিব লাগে? নিশ্চয় নহয়!
ছ’চিয়েল মিডিয়া প্লেটফৰ্ম বাছনি কৰাৰ সময়ত তিনিটা গুৰুত্বপূৰ্ণ কাৰক বিবেচনা কৰা উচিত। ইয়াৰ ভিতৰত দৰ্শক, সময় আৰু সম্পদ আদি অন্তৰ্ভুক্ত।
প্ৰথমতে আপোনাৰ লক্ষ্য গ্ৰাহকে বেছিভাগ সময় ক’ত কটায় সেই বিষয়ে গৱেষণা কৰক। ফেচবুক, ইনষ্টাগ্ৰাম, ইউটিউব, বা আন কোনো প্লেটফৰ্মত বেছি সক্ৰিয় নেকি? যিবোৰে আপোনাৰ লক্ষ্য গ্ৰাহকৰ উচ্চ কাৰ্যকলাপ দেখুৱায় সেইবোৰ নিৰ্বাচন কৰক।
ইয়াৰ পিছত আপুনি প্ৰতিটো প্লেটফৰ্মৰ বাবে কিমান সময় উচৰ্গা কৰিব পাৰে সেইটো বুজি লওক। আপুনি আপোনাৰ সময়খিনি বুদ্ধিমানৰূপে প্লেটফৰ্মৰ মাজত ভাগ কৰিব লাগে যাতে প্ৰত্যেকেই কমেও এঘণ্টা সময় পায়।
শেষত আপোনাৰ দক্ষতা আৰু সম্পদৰ কথা বিবেচনা কৰক। বিভিন্ন প্লেটফৰ্মৰ বিভিন্ন প্ৰয়োজনীয়তা থাকে। উদাহৰণস্বৰূপে, ফেচবুকৰ বাবে আপুনি অধিক ছবি-প্ৰাসংগিক বিষয়বস্তু সৃষ্টি কৰিব লাগিব। ইফালে ইনষ্টাগ্ৰামৰ বাবে ভিডিঅ’ আৰু ছবিৰ মিশ্ৰণ বনাব লাগিব।
গতিকে, এই তিনিওটা দিশ বিবেচনা কৰি ছ’চিয়েল মিডিয়া প্লেটফৰ্ম বাছি লওক। সাধাৰণতে বেছিভাগ বজাৰকৰ্তাই দুটা প্লেটফৰ্মৰ পৰা আৰম্ভ কৰে। পিছত, আপুনি উন্নয়ন আৰু অন্য প্লেটফৰ্মলৈ সম্প্ৰসাৰিত কৰিব পাৰিব।
এটা সম্পূৰ্ণ প্ৰফাইল নিৰ্মাণ কৰক
এবাৰ নিৰ্বাচিত হ’লে, আপোনাৰ প্ৰ’ফাইল আৰু একাউণ্টৰ দৃষ্টিভংগীত কাম কৰাৰ সময় আহি পৰিছে৷ ইয়াত অনুসৰণ কৰিবলগীয়া কিছুমান মৌলিক পদক্ষেপ দিয়া হৈছে:• এটা ব্যৱহাৰকাৰীৰ নাম সৃষ্টি কৰক
- পেছাদাৰী ছবি আপলোড কৰক
- বিষয়ে/বায়’ৰ বিষয়ে এটা আকৰ্ষণীয় লিখক
- যোগাযোগৰ তথ্য পূৰণ কৰক
- আন্তঃসংযোগ একাউণ্ট
এটা সম্পূৰ্ণ প্ৰফাইল থকাটো নিশ্চিত কৰক কাৰণ ই এটা পেছাদাৰী ছাপ দিয়ে। লগতে, এনেকুৱা বিষয়বস্তু লিখক যাতে ই কোম্পানী আৰু ব্যৱসায়ক সৰ্বোত্তমভাৱে প্ৰতিনিধিত্ব কৰে।
পোষ্টিং কৌশল সৃষ্টি কৰক
হয়তো, ছ’চিয়েল মিডিয়া মাৰ্কেটিং প্লেনৰ আটাইতকৈ সময়সাপেক্ষ অংশটো হ’ল পোষ্টিং কৌশল তৈয়াৰ কৰা। প্ৰতিটো প্লেটফৰ্মৰ বাবে আপুনি গৱেষণা কৰিব লাগিব, তলত উল্লেখ কৰা কাৰকসমূহ বিবেচনা কৰিব লাগিব, আৰু এটা পৃথক পোষ্টিং কৌশল তৈয়াৰ কৰিব লাগিব।
বিষয়বস্তুৰ ধৰণ
জনগাঁথনি অধ্যয়ন কৰক আৰু প্ৰতিটো ছ’চিয়েল মিডিয়া প্লেটফৰ্মত কি ধৰণৰ বিষয়বস্তুৱে সৰ্বাধিক দৰ্শকক আকৰ্ষণ কৰে সেইটো হিচাপ কৰক। সাধাৰণতে ভিডিঅ’ৰ বিষয়বস্তুৱে সৰ্বাধিক প্ৰসাৰ আৰু পাৰস্পৰিক ক্ৰিয়া-কলাপ লাভ কৰে। গতিকে, আপোনাৰ পোষ্টিং কৌশলত প্ৰতি সপ্তাহত কেইটামান ভিডিঅ’ অন্তৰ্ভুক্ত কৰিবলৈ মনত ৰাখিব।
পোষ্টিং ফ্ৰিকুৱেন্সি আৰু সময়
আপোনাৰ নিৰ্বাচিত ছ’চিয়েল মিডিয়া নেটৱৰ্কৰ বাবে সৰ্বোত্তম পোষ্টিং ফ্ৰিকুৱেন্সি গৱেষণা কৰক আৰু চিনাক্ত কৰক। উদাহৰণস্বৰূপে, ফেচবুকত ভাল আৰু সামঞ্জস্যপূৰ্ণ ট্ৰেফিক আকৰ্ষণ কৰিবলৈ প্ৰতি সপ্তাহত কমেও ৮ৰ পৰা ১৫টা পোষ্টৰ প্ৰয়োজন হয়।
সময়ৰ কথা ক’বলৈ গ’লে প্ৰতিটো প্লেটফৰ্মৰ বাবে আদৰ্শ পোষ্টিং সময় বিচাৰিবলৈ আপুনি পৰীক্ষা-নিৰীক্ষা কৰিব লাগিব আৰু ছ’চিয়েল নেটৱৰ্কৰ পৰিসংখ্যাৰ পৰা কাৰ্যকলাপৰ তথ্য লাভ কৰিব লাগিব। পোষ্ট কৰাৰ সময়ত আপোনাৰ লক্ষ্য গ্ৰাহকে প্লেটফৰ্ম ব্যৱহাৰ কৰাৰ সম্ভাৱনা বেছি হোৱা সময় বিবেচনা কৰক। মিঠা ঠাইখন বিচাৰি নোপোৱালৈকে পৰীক্ষা-নিৰীক্ষা চলাওক।
বিশ্লেষণ আৰু উন্নত কৰা
যদি আপুনি ওপৰৰ পদক্ষেপসমূহ অনুসৰণ কৰিছে, তেন্তে আপোনাৰ ছ’চিয়েল মিডিয়া মাৰ্কেটিং প্লেন সাজু!
অৱশ্যে ইয়াক নিখুঁত কৰিবলৈ এটা শেষ কাম আছে। আৰু সেয়া হ’ল ফলাফলৰ ট্ৰেক বজাই ৰখা আৰু বিশ্লেষণ কৰা। মনত ৰাখিব, ছ’চিয়েল মিডিয়াত এলগৰিদম আৰু ট্ৰেণ্ড সলনি হৈ থাকে।
গতিকে, আপুনি নিয়মিতভাৱে ফলাফল বিশ্লেষণ কৰিব লাগিব আৰু সেই অনুসৰি কৌশলটো সংশোধন কৰি থাকিব লাগিব।